Annons

24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!

Produkter
(logga in för att koppla)
* kopiera nedanstående text då ni anmäler er.
----------------------------------------------

Kalle B - KLAR - BIL
Agnetha Lundberg - KLAR - halv bil och 12-mannatält
Oscar Mannbro - KLAR - BIL
Cody Mannbro - KLAR
Kenneth Eriksson - KLAR - BIL
Agron Basha - KLAR - BIL
Hampus Lundgren - KLAR - (ev. bil vid behov)
Jörgen Stjernström - KLAR - BIL (med två passagerarplatser.) - FIXAR VED
Elli Arbaeus - KLAR - har eget tält, tar med trangiakök
Peter Stjernström - KLAR -
Ingvar Karlsson - KLAR - (oklart med bil ännu)
Johan Oscarsson - KLAR -
Johan Weinö - KLAR - BIL
M.Bucht - KLAR
Håkan S - KLAR
Fabian Fogelberg - KLAR - förhoppningsvis tält
Jan Bernhardsson - KLAR - BIL
Theresia Höglund - KLAR
Anna Krantz - KLAR
Rikard Weiler - KLAR
Nicro - KLAR (bil, ev. full redan)


Anders Roos
Mattias Thorstensson
Hanna Fredin



(Kopiera denna namnlista när ni fyller i)

Från och med nu så skall alla som kan och vill vara med skriva "Klar" efter sitt namn samt "Bil" om ni kommer med egen bil och kan tänka er att köra till olika uppdrag med passagerare. ersättning för bensin/slitage får göras upp i respektive bil
 
Kalle_B skrev:
Men jag tycker nog det verkar som att det lutar åt att vi genomför detta. Förra gången hade vi ju riktigt oväder på natten med regn och blåst, men vi genomled vädret och det gick alldeles utmärkt :)

Jag röstar för att vi genomför tävlingen nu på fredag/lördag. Gäller bara att packa regnstället...
 
Didgeridoohan skrev:
Jag röstar för att vi genomför tävlingen nu på fredag/lördag. Gäller bara att packa regnstället...

Ja, lite regn får vi väl tåla.



* kopiera nedanstående text då ni anmäler er.
----------------------------------------------

Kalle B - KLAR - BIL
Agnetha Lundberg - KLAR - halv bil och 12-mannatält
Oscar Mannbro - KLAR - BIL - 6-mannatält
Cody Mannbro - KLAR
Kenneth Eriksson - KLAR - BIL
Agron Basha - KLAR - BIL
Hampus Lundgren - KLAR - (ev. bil vid behov)
Jörgen Stjernström - KLAR - BIL (med två passagerarplatser.) - FIXAR VED
Elli Arbaeus - KLAR - har eget tält, tar med trangiakök
Peter Stjernström - KLAR -
Ingvar Karlsson - KLAR - (oklart med bil ännu)
Johan Oscarsson - KLAR -
Johan Weinö - KLAR - BIL
M.Bucht - KLAR
Håkan S - KLAR
Fabian Fogelberg - KLAR - förhoppningsvis tält
Jan Bernhardsson - KLAR - BIL
Theresia Höglund - KLAR
Anna Krantz - KLAR
Rikard Weiler - KLAR
Nicro - KLAR (bil, ev. full redan)


Anders Roos
Mattias Thorstensson
Hanna Fredin



(Kopiera denna namnlista när ni fyller i)

Från och med nu så skall alla som kan och vill vara med skriva "Klar" efter sitt namn samt "Bil" om ni kommer med egen bil och kan tänka er att köra till olika uppdrag med passagerare. ersättning för bensin/slitage får göras upp i respektive bil
 
Gött Nicro, ännu en Nikonist att vinna över!
Samtidigt kanske vi kan få ur dig lite av den värsta skånskan. ;P
 
Bra Agnetha... Det var ju flera personer som drog slut på sina batterier senast... kanske våffelstugan får låna ut mycket ström till batteriladdare i år...

Nu ska jag kolla vädret som kommer i aktuellt...

*Håller tummarna*
 
Det kommer ju bli riktigt bra väder! På fredag viss risk för regnskurar på dagen, men vi samlas ju på kvällen och sedan blir det sol på lördagen!

Blir ju kalas... :)
 
Kalle_B skrev:
Det kommer ju bli riktigt bra väder! På fredag viss risk för regnskurar på dagen, men vi samlas ju på kvällen och sedan blir det sol på lördagen!

Blir ju kalas... :)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 
Jag kan ta med ett bensinaggregat så vi får ström om ni vill. Fast bara om det behövs, den är tung som fasen och väsnas en del... Jaja, jag slänger in det i bilen så får vi se.
 
Poteta skrev:
Jag kan ta med ett bensinaggregat så vi får ström om ni vill. Fast bara om det behövs, den är tung som fasen och väsnas en del... Jaja, jag slänger in det i bilen så får vi se.

Haha, dagens garv... snacka om lyxproblem... tar med sig ett elaggregat för att kunna ladda kamerabatterier.. :)
 
Poteta skrev:
Jag kan ta med ett bensinaggregat så vi får ström om ni vill. Fast bara om det behövs, den är tung som fasen och väsnas en del... Jaja, jag slänger in det i bilen så får vi se.

Släng med ett par halogenlampor oxå så att vi kan blända ner lite när vi fotar på natten utan stativ :).
 
Kalle förresten, behöver du någon hjälp däruppe vid Delsjön innan alla stollar dyker upp med elaggregat, halogenlampor och annat smått o gott så säg till.. jagslutar redan kl 15.00 på fredag och har ju inte så långt till baslägret.. nästan krypavstånd ju :)
 
Poteta skrev:
Jag kan ta med ett bensinaggregat så vi får ström om ni vill. Fast bara om det behövs, den är tung som fasen och väsnas en del... Jaja, jag slänger in det i bilen så får vi se.

Ta du med aggregatet, har hört att en viss Agnetha brukar behöva lite kraft i sina batterier emellanåt... hi hi....
 
SMHI o windguru verkar ju inte vara positiva till fredagens väder... :/ Hoppas TV4 har rätt däremot!

Får inte tag på personerna som jag ev. skulle kunna låna tält ifrån, men nu finns ju tillräckligt med platser iaf...sen finns ju risken att några inte sover nått heller. ^^

* kopiera nedanstående text då ni anmäler er.
----------------------------------------------

Kalle B - KLAR - BIL
Agnetha Lundberg - KLAR - halv bil och 12-mannatält
Oscar Mannbro - KLAR - BIL - 6-mannatält
Cody Mannbro - KLAR
Kenneth Eriksson - KLAR - BIL
Agron Basha - KLAR - BIL
Hampus Lundgren - KLAR - (ev. bil vid behov)
Jörgen Stjernström - KLAR - BIL (med två passagerarplatser.) - FIXAR VED
Elli Arbaeus - KLAR - har eget tält, tar med trangiakök
Peter Stjernström - KLAR -
Ingvar Karlsson - KLAR - (oklart med bil ännu)
Johan Oscarsson - KLAR -
Johan Weinö - KLAR - BIL
M.Bucht - KLAR
Håkan S - KLAR
Fabian Fogelberg - KLAR Jan Bernhardsson - KLAR - BIL
Theresia Höglund - KLAR
Anna Krantz - KLAR
Rikard Weiler - KLAR
Nicro - KLAR (bil, ev. full redan)


Anders Roos
Mattias Thorstensson
Hanna Fredin



(Kopiera denna namnlista när ni fyller i)

Från och med nu så skall alla som kan och vill vara med skriva "Klar" efter sitt namn samt "Bil" om ni kommer med egen bil och kan tänka er att köra till olika uppdrag med passagerare. ersättning för bensin/slitage får göras upp i respektive bil
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.