Annons

24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!

Produkter
(logga in för att koppla)
mysigt

Det var bra väder nästan hela tiden :)
nu skall jag sova
wiskyn är slut
 

Bilagor

  • forum.jpg
    forum.jpg
    41.8 KB · Visningar: 272
Vill bara säga att det är något visst med torra kläder..

Jo, och så upptäckte jag när jag packade ur bilen hemma att ett grått liggunderlag saknades. Någon som tagit hand om ett?

Nä, nu ska jag också pömsa.
 
Jag har lite idéer till nya kategorier nästa år..

vad sägs om dessa:

Den "demokratiske diktatorn"
 

Bilagor

  • kalle.jpg
    kalle.jpg
    35.3 KB · Visningar: 226
Senast ändrad:
Även jag ställer mig i skaran och tackar Kalle & alla deltagare för ett trevligt fotodygn, med roliga uppdrag, kul fotografer och en go stämning trots det varierande vädret.

* bilder kommer inom kort.
 
Poteta skrev:
Ojojoj...
Är det nu jag ska börja svettas? Hoppas det är kortläsaren och inget annat det är fel på... Tänk om... Nä, det får inte hända. :/

Det där får bara inte hända, håller tummarna så knogarna vitnar och det svartnar för ögonen för att du skall lösa det och få fram dina bilder Jörgen.

* en tanke som slog mig var att du körde minneskortet helt fullt, jag byter alltid till nytt innan det är helt fullt. Har läst om att det kan uppstå problem då den sista bilden som egentligen kanske inte får plats skall sparas ner.
 
Det löste sig!
Lånade sonens dator som har inbyggd läsare och där var det inga problem. Ska köpa ny kortläsare, den jag har nu har faktiskt varit lite labil det senaste. Så, nu är det bara att sätta sig och börja jobba!

Kalle, vad är det för format på bilderna som gäller? Minns inte vad det var förra gången.
 
Poteta skrev:
Det löste sig!
Lånade sonens dator som har inbyggd läsare och där var det inga problem. Ska köpa ny kortläsare, den jag har nu har faktiskt varit lite labil det senaste. Så, nu är det bara att sätta sig och börja jobba!

Kalle, vad är det för format på bilderna som gäller? Minns inte vad det var förra gången.

Skönt att höra att det fixade sig
 
Tack alla för 24 riktigt roliga och utmanande timmar. Det var jättekul att träffa er alla. Ser redan fram emot nästa 20-timmars!

Ett särskillt tack till arrangören Kalle!
 

Bilagor

  • sensommar_vid_stranden_foru.jpg
    sensommar_vid_stranden_foru.jpg
    68.6 KB · Visningar: 182
Poteta skrev:


Kalle, vad är det för format på bilderna som gäller? Minns inte vad det var förra gången.

Bilderna skall vara i småbildsformat, alltså 24x36

och 600 pixlar på största sidan.

Viktigt att do msom använder kompaktkameror beskär bilderna till småbildsformatet, ananrs blir det enkalt att särskilja bilderna åt...

Mer info kommer inom kort om hur bilderna skall skickas och allt annat om röstningen
 
Nu har jag sovit i fjorton timmar och är hyfsat pigg... Tack alla och speciellt Kalle för ett roligt och galet dygn! Ska oxå försöka ladda upp lite bilder här när jag får tid!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.