Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
J.Weinö
Aktiv medlem
Kijana skrev:
Jo, och så upptäckte jag när jag packade ur bilen hemma att ett grått liggunderlag saknades. Någon som tagit hand om ett?
Det liggunderlaget tog jag & Mattias hand om.
Så det finns i säkert förvar.
J.Weinö
Aktiv medlem
Poteta skrev:
Ojojoj...
Är det nu jag ska börja svettas? Hoppas det är kortläsaren och inget annat det är fel på... Tänk om... Nä, det får inte hända. :/
Det där får bara inte hända, håller tummarna så knogarna vitnar och det svartnar för ögonen för att du skall lösa det och få fram dina bilder Jörgen.
* en tanke som slog mig var att du körde minneskortet helt fullt, jag byter alltid till nytt innan det är helt fullt. Har läst om att det kan uppstå problem då den sista bilden som egentligen kanske inte får plats skall sparas ner.
Poteta
Aktiv medlem
Det löste sig!
Lånade sonens dator som har inbyggd läsare och där var det inga problem. Ska köpa ny kortläsare, den jag har nu har faktiskt varit lite labil det senaste. Så, nu är det bara att sätta sig och börja jobba!
Kalle, vad är det för format på bilderna som gäller? Minns inte vad det var förra gången.
Lånade sonens dator som har inbyggd läsare och där var det inga problem. Ska köpa ny kortläsare, den jag har nu har faktiskt varit lite labil det senaste. Så, nu är det bara att sätta sig och börja jobba!
Kalle, vad är det för format på bilderna som gäller? Minns inte vad det var förra gången.
Nikonetha
Aktiv medlem
Poteta skrev:
Det löste sig!
Skönt att höra att det fixade sig
Kalle_B
Aktiv medlem
Poteta skrev:
Bilderna skall vara i småbildsformat, alltså 24x36
och 600 pixlar på största sidan.
Viktigt att do msom använder kompaktkameror beskär bilderna till småbildsformatet, ananrs blir det enkalt att särskilja bilderna åt...
Mer info kommer inom kort om hur bilderna skall skickas och allt annat om röstningen