Annons

24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!

Produkter
(logga in för att koppla)
Tjohoo.. hemma och tack Kalle.. det här fixade du lika suveränt som förra året

och så roligt att träffa alla er andra

hälsar

hon den gnälliga ;-)
 
"Hemma" igen.. På Scandic iaf :)

Det var ett mycket trevligt dygn med blandade uppgifter som skulle utföras på ibland väldigt kort tid. Ängrar inte en sekund att jag var med, tvärtom. Trevligt folk, bra ordnat. Det regnade ju dessutom inte mer än ca 20 gånger.. :) Som tur är inte under våra uppdrag.

Tack alla som var med och Kalle som fixade det.
 
Japp, tacka alla för erat deltagadne! hade en mycket trevlig helg och jag hoppas ni kände samma. Alla som har bilder som inte har med uppdragen att göra, lägg upp lite här så att vi kan ta del av det. Kommer själv lägga upp lite senare i kväll :)

Reglerna runt bilderna kommer jag förklara i en ny tråd så ha ögonen öppna!
 
Tack alla för en kanonhelg! Jag hade mycket roligt och det ska bli intressant att kolla på alla bilder man tagit, när jag sovit sisådär en 20-30 timmar. Det kommer lite "out of contest"-bilder från mig också så småningom...
 
Jag sällar mig till skaran och tackar för en utmärkt tävling! Håller som bäst på att tanka över bilderna till datorn och kommer slänga upp lite bilder här när det är klart. Akta dig Agnetha...
 
Ojojoj...
Är det nu jag ska börja svettas? Hoppas det är kortläsaren och inget annat det är fel på... Tänk om... Nä, det får inte hända. :/
 

Bilagor

  • dump.jpg
    dump.jpg
    26.1 KB · Visningar: 172
ajdå... det suger kanelbullar... :(

Snart är mina bilder tvättade i PS och jag slänger upp några.. sedan skall jag sova så in i h***e...
 
Ok, här kommer några av mina bilder jag tagit... håll till godo, några bilder är från våra uppdrag, även om ajg inte själv deltog så tog jag endå vissa bilder :)
 

Bilagor

  • 5spårvagn.jpg
    5spårvagn.jpg
    69.3 KB · Visningar: 158
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.