Annons

24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag hoppas att kl19 inte är jättestrikt? Risk att jag blir lite sen.. Slutar inte förrän 17 och sen tar det lite tid att ta sig hem från jobbet, packa väskan, surra fast tältet på cykeln och bege sig mot Delsjön.... Hoppas det är ok ändå. Ska skynda mig! :)

Härifrån (Älvsborgsbron) ser vädret mörkt ut.. men det är ju flera timmar kvar så det klarnar nog upp framåt kvällen..
 
Nu slutade det ösregna här ute i Ubbhult. Det verkar lovande. Hur är det med vattenfallandet i Göteborg?

Nej! Nu börjar det regna igen! :-(
Ja, ja. Packar ner paraply, plastpåsar, regnponcho. Sydväst? Nä, nån måtta får det vara.
 
Måste tyvärr dra mig ur så här i sista minuten:(
Tiden kommer helt enkelt inte att räcka till för min del, flyttar om några dagar och har fortfarande väldigt mycket kvar att göra. Fan va tråkigt!


Kalle B - BIL
Agnetha Lundberg - BIL och 12-mannatält
Oscar Mannbro - BIL - 6-mannatält
Cody Mannbro
Kenneth Eriksson - BIL
Agron Basha - BIL
Jörgen Stjernström - BIL - FIXAR VED
Nicro - BIL
Johan Weinö - BIL
Jan Bernhardsson - BIL
Elli Arbaeus - TAR MED TRANGA KÖK
Peter Stjernström
Ingvar Karlsson
Johan Oscarsson
M.Bucht
Håkan S
Fabian Fogelberg
Theresia Höglund
Anna Krantz
Rikard Weiler
Jan V
Tommy Hedin


22 deltagare fram tills nu, en viss reservation för Jan B som påpassligt gick och sjukade ner sig.
 
och precis där jag sitter är också himlen blå.. Det är ju ungefär 1 km från baslägret.. men där är4 fortfarande himlen tyvärr grå..över baslägret.. men börjar lätta där också ser det ut som
 
En fråga såhär när det närmar sig... Representabel klädsel, är det tänkt att vi ska göra något uppdrag som kräver att vi ska kunna komma in på något ställe eller är det bara för att vi ska kunna röra oss bland folk utan att se ut som skogsmullar allihop?

Vet inte om du hinner se detta Kalle men någon annan vis människan kanske kan hjälpa till? :)
 
wik skrev:
En fråga såhär när det närmar sig... Representabel klädsel, är det tänkt att vi ska göra något uppdrag som kräver att vi ska kunna komma in på något ställe eller är det bara för att vi ska kunna röra oss bland folk utan att se ut som skogsmullar allihop?

Vet inte om du hinner se detta Kalle men någon annan vis människan kanske kan hjälpa till? :)

Rikard, vete katten vad han egentligen menar.. men jag tolkar det som så.. att vi inte skall se ut som skogsmullar.. för om du tänker på typ restauranger o dyl.. så är det nog svårt att genomföra ngt uppdrag där.. eftersom vi har med oss deltagare som inte har åldern inne. Så själv kör jag med jeans, tröja och fleeströja, samt jacka.. Det får duga
 
Tack för snabbt svar. Det var väl ungefär så jag tänkte oxå. Men man vet ju aldrig vad Kalle hittar på...
 
Jag ser alltid ut som en skogsmulle, mer eller mindre, också när jag går på restaurang, utom när flamencoskorna är på, då ser jag ut som en skogsmulle med flamencoskor. Det får duga. Jag tar inte med flamencoskorna.
 
Det har regnat en gång till här nu. Men nu spricker det upp igen. Jag packar inte inte INTE ner sydvästen!


Och just när jag skriver det här så börjar det regna igen. Äsch, man kan ju inte sluta leva för det!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.