sagan
Avslutat medlemskap
Hönan eller ägget..Damocles skrev:
Njae, inte för att Phil är Phil, utan för att Phil verkar vara pålitligheten själv..
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hönan eller ägget..Damocles skrev:
Njae, inte för att Phil är Phil, utan för att Phil verkar vara pålitligheten själv..
Damocles skrev:
Tror det stämmer. Den följande AF modet ska tydligen vara väldigt mycket bättre än på 10D.
Jag får nog ta tillbax det där...FOTO:s test (i senaste numret nr 9, 2004, sidan 43) visar att skillnaden är tydlig redan vid 20x30...i 49 x 33 blir ju skillnaden än mer påtaglig.sagan skrev:
Men jag tvivlar på att man verkligen ser någon nämnvärd skillnad om man skriver ut båda i 49x33 med interpolering till samma pixelantal...skillnaden i upplösning är för liten.
Uppföljaren till D20 lär nog dröja..men uppföljaren till 20D kommer säkert om något år.dave1 skrev:
Men men när uppföljaren till D20 kommer så kanske man byter upp sig.
dave1 skrev:
Fin kamera.. synd bara att känslan av att min D60 börjar bli föråldrad infinner sig trots att det är en bra kamera det med..
Men men när uppföljaren till D20 kommer så kanske man byter upp sig./D
16800:- är riktpriset...cyberphoto tar 14795:- för 20D.Lionheart skrev:
Kommer den att ligga på ungefär 16800:- för bara huset som det står i Cap design "testet"?
sagan skrev:
16800:- är riktpriset...cyberphoto tar 14795:- för 20D.
matnyttige skrev:
Det verkar som om skillnaden i bruset mellan 20D och 10D endast verkar synligt från ISO 800 och uppåt.
sagan skrev:
Uppföljaren till D20 lär nog dröja..men uppföljaren till 20D kommer säkert om något år.
Sant..(ursäkta)..jag brukar inte påpeka skrivfel annars..men D20 låter ju som en Ni**n...grrr..dave1 skrev:
Messerschmitter..
sagan skrev:
Sant..(ursäkta)..jag brukar inte påpeka skrivfel annars..men D20 låter ju som en Ni**n...grrr..