buddy_poor
Aktiv medlem
Hur?
Köp två!!!
Dubbelt så bra...
Köp två!!!
Dubbelt så bra...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
'niklasl skrev:
Lite grand som i Matrix...?
Grubbe skrev:
Förstår inte riktigt varför man behöver sån hastighet, men visst det finns säkert nån möjlighet.
Det finns många exempel på tandemkopplade motorkameror i fotohistorien. Ta två Canon F-1 new High Speed så har du 28 bilder per sekund...
PIC-ke skrev:
SLUTA jämföra analogt fotograferande med digitalt fotograferande ....snälla det blir patetiskt.
Eller dela upp forumet till två olika sajter en digital och en analog.
buddy_poor skrev:
Med den där bjässen är man en tidlös kung om ni frågar mig. Och förhoppningsvis stark!
froderberg skrev:
Lite dyrt bara. Den modellen kostade 100 000 när den kom 1984... Undrar vad priset är för två idag.
Finns det någon enkel mekanism vore det lite kul att koppla ihop mina båda 1V HS. Det ger ju 20 bps. Men jag vet inte om jag har lust att skanna alla bilderna..
rideg skrev:
Om det är möjligt att även ta 10 bps i singelläge (snabba pekfingret!) borde det vara ganska lätt att bygga en lösning kring en enchipsdator som utnyttjar blixtuttaget för att synkronisera kamerorna så att de turas om att knäppa kort.