Annons

20 D 13 700 kr I finland

Produkter
(logga in för att koppla)
hah

køpte min 20d i norge (som ska vara SÅ dyrt), betalde 13400nok ~ 14100sek .

Fick den direkt nær jag bestællde.

/svensken i bergen :)

ahava skrev:
Hos Wille är de slut ja. jag var på fredag å köpte den enda 20d han hade fått in :)

När skall vi träffas och jämföra 8 MPixlarna?
Skulle vara roligt att få jämföra bildresultaten mellan 20D och 1D mkII.

Hör av dig om det låter intressant

/ Jerker

min:) 20D

Niklas Ahava (ahava) skrev:
Hos Wille är de slut ja. jag var på fredag å köpte den enda 20d han hade fått in :)

Den var min 20D du fått, jag beställde den innan någon annan hade beställt dom i finland. men wille frågade om jag orkar vänta lite...Men nästa är min! :))))

ok, det var din. då måste jag tacka dig för att jag fick ta den, PGA min resa till Lofoten.

"den som väntar på nå gott väntar alldrig för länge"

finska "pricerunner"

heter mbnet hintaseuranta.. iallafall när det gäller datakomponenter, kameror och andra elektroniska prylar..

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/etusivu.asp

borde länkka er direkt till förstasidan..

väl där, välj Digitaalikamerat och på följande sida Tavalliset digitaalikamerat. Där är listan på de kameror som nu säljs av affärer och nätaffärer. 140st affärer finns i registret..

billigaste just nu är Akiba.fi : 1449 euro/13,130 kr (Canon 20D(runko)) runko=endast kamerahuset

Moms på elektronik + det mesta av tjänster och varor i Finland är 22% och är alltid inkluderat i priserna på hintaseuranta-sidan

Service på svenska kan det vara lite si och så med, men med engelska klarar man sig också.. de flesta nätaffärer har endast finska hemsidor..

Re: finska "pricerunner"

Namnet på kamerahus påminde mig om en artikel jag läste angående namn på produkter som är olyckliga på andra språk...

Det var IKEA det gällde och en engelsktalande undrar varför man namnger en produkt till "Jerker":)

Hur som helst så var det ett mycket bra pris på kamerahuset. Kan de verkligen leverera till det priset?

--jalle

De_1 skrev:
heter mbnet hintaseuranta.. iallafall när det gäller datakomponenter, kameror och andra elektroniska prylar..

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/etusivu.asp

borde länkka er direkt till förstasidan..

väl där, välj Digitaalikamerat och på följande sida Tavalliset digitaalikamerat. Där är listan på de kameror som nu säljs av affärer och nätaffärer. 140st affärer finns i registret..

billigaste just nu är Akiba.fi : 1449 euro/13,130 kr (Canon 20D(runko)) runko=endast kamerahuset

Moms på elektronik + det mesta av tjänster och varor i Finland är 22% och är alltid inkluderat i priserna på hintaseuranta-sidan

Service på svenska kan det vara lite si och så med, men med engelska klarar man sig också.. de flesta nätaffärer har endast finska hemsidor..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar