Annons

10D återkallad?

Produkter
(logga in för att koppla)
Man har räknat ut att

mer än 5 megapixel förvirrar hjärnan så till den grad att man blir tokig(are). Precis som det är livsfarligt att färdas fortare än 30 km/h... solklart!

ja..så måste det vara :)

eller:

"Who the hell wants to hear actors talk?"

- Harry M Warner, vd Warner Brothers, 1927.

typ :))

- Det bor onda andar i parabolantennerna!
- En man i London blev liten som en boll efter att ha druckit kaffe!
- Morötter doppade i filmjölk är godare än godis.
- Jag var emot hästspårvagnarna när de kom.

osv osv.

Micke Tretow, typ 1986

he he

historien upprepar sig... min senaste pryl är bättre än allt annat... en dedikation som närmast är att beskriva som halvt religiös...

ja jesses.

Johan

julgus skrev:
... min senaste pryl är bättre än allt annat...

tyckte man inte att prylen man köpte var den bästa i den prisklassen vid just det tillfället man köpte den, så vore man dum om man köpte just den.

Det handlar om att kunna ta de bilderna man vill kunna ta..problemen har jag beslutat att jag kan leva med..efter lååång eftertanke.

Nu blir jag lite förvånad. Jag trodde att Dimagen funerade perfekt för detta, med brännvidd från 0 till stjärnstopp, IS, fantastiks sökare e t c

Jag har ju redan nämnt anledningen i en annan tråd..(som du skrivit i) skärpedjupet, autofokusen (därav ingen anledning att köpa D30/D60) och bruset över 100ISO.
och 7i har verkligen inte IS, det har därimot c-2100uz..men den lider av kromatisk abberation åh andra sidan.
och jag anser fortfarande att 7i var det bästa köpet vid det tillfället..men utveklingen går som bekant framåt :)

Senast ändrad:
OBS!!! Fotosidans nyhet var bara ett 1 aprilskämt så att vi alla är överens om det. Jag hoppas att ni inte blev kinkiga.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar