Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
#1 Diagonaler
- Trådstartare elmfeldt
- Start datum
Arleklint
Aktiv medlem
Kollar runt lite...
Kan den här anden funka som diagonal tro?
Här är en piga utan djup, men funkar nog tycker jag!
Denna landsortsdiagonal tycker jag om
Och jag tycker mig nog finna en diagonal även i Sofia
Kan den här anden funka som diagonal tro?
Här är en piga utan djup, men funkar nog tycker jag!
Denna landsortsdiagonal tycker jag om
Och jag tycker mig nog finna en diagonal även i Sofia
fargo
Aktiv medlem
Fantastiskt många trevliga bilder som laddats upp i den här tråden. Så många att diskussionen tenderar att utebli på en del håll.
Jag tycker att en idé vore att man diskuterade tidigare bilder innan man själv laddade upp en eller flera bilder. På vissa håll är det till och med nära på en förlängning av den egna portfolion. (Det är väl inte beröm vi vill ha här, eller?)
Det är vad jag tycker.
Som exempel tycker jag att pablos första bild och de beskärningar som gjordes kan kommenteras ytterligare: Jans beskärning har t.ex. gjort bilden till en helt annan på flera sätt, tycker jag. Den tighta beskärningen förminskade diagonalen samtidigt som benen dominerar på ett helt annat sätt. Men fortfarande känns diagonalen väldigt tydligt. Bilden är oroande på något sätt.
Jag tycker att en idé vore att man diskuterade tidigare bilder innan man själv laddade upp en eller flera bilder. På vissa håll är det till och med nära på en förlängning av den egna portfolion. (Det är väl inte beröm vi vill ha här, eller?)
Det är vad jag tycker.
Som exempel tycker jag att pablos första bild och de beskärningar som gjordes kan kommenteras ytterligare: Jans beskärning har t.ex. gjort bilden till en helt annan på flera sätt, tycker jag. Den tighta beskärningen förminskade diagonalen samtidigt som benen dominerar på ett helt annat sätt. Men fortfarande känns diagonalen väldigt tydligt. Bilden är oroande på något sätt.
Estethia
Aktiv medlem
fargo skrev:
ojoj. du har alldeles rätt. *börjar fundera mer på den första bilden igen*
fargo
Aktiv medlem
müslis trottoardiagonal var det verkligen schwung i. Att inte en linje rätt kan kännas så rätt.
arleklints tycker jag känns alldeles för statisk med en av diagonalerna som går från hörn till hörn.
Verkar som jag snöat in på rörelse...någon som tycker något annat?
Än så länge:
pablo: originalpromenad
janc: oroande, revolution i luften
müsli: karusell
arleklint: den perfekta promenaden
arleklints tycker jag känns alldeles för statisk med en av diagonalerna som går från hörn till hörn.
Verkar som jag snöat in på rörelse...någon som tycker något annat?
Än så länge:
pablo: originalpromenad
janc: oroande, revolution i luften
müsli: karusell
arleklint: den perfekta promenaden
gunte
Aktiv medlem
larsaz skrev:
Inte nytagen men dock en lugn diagonal...
Larsa
En snygg och färdig bild..
mvh/Gunte..
Luguber
Aktiv medlem
Tänkte bidra med min bild av diagonaler.
Om det inte vore för att skärpan i bilden är totalt usel, tycker jag att den är rätt bra.
Det blev liksom ett höft skott när paret trampade förbi oss. Det var i första hand dom färgglada skorna som jag fastnade för.
När jag sedan tittade på bilden så fanns linjespelet där. En av dom många gånger då man förbannar sin slöhet. Bilden är tagen i Prag i våras. Har försökt att fixa till något bättre skärpa i PS, men självklart skall det inte gå att få bättre. Skit in skit ut.
Men som sakt var jag gillar diagonalerna i bilden.
Om det inte vore för att skärpan i bilden är totalt usel, tycker jag att den är rätt bra.
Det blev liksom ett höft skott när paret trampade förbi oss. Det var i första hand dom färgglada skorna som jag fastnade för.
När jag sedan tittade på bilden så fanns linjespelet där. En av dom många gånger då man förbannar sin slöhet. Bilden är tagen i Prag i våras. Har försökt att fixa till något bättre skärpa i PS, men självklart skall det inte gå att få bättre. Skit in skit ut.
Men som sakt var jag gillar diagonalerna i bilden.
Bilagor