Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

återställa skärmen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Har du inte kalibrerat din skärm och inte heller använder icc profiler för pappret/skrivaren så ska du nog låta skrivaren hantera färgerna. Du behöver då tala om det både i Lighroom och skrivarens dialog. Jag tycker det låter som det är det som är problemet.

Har du inte kalibrerat din skärm och inte heller använder icc profiler för pappret/skrivaren så ska du nog låta skrivaren hantera färgerna. Du behöver då tala om det både i Lighroom och skrivarens dialog. Jag tycker det låter som det är det som är problemet.

Ok, jag ska prova med det då, men saken är den att tidigare när jag låtit LR styra har det ju blivit bra. Men nu med windows 10 kanske det är det som är försämringen. Testar båda och jämför!

Jag vill bara passa på att säga tack till er som försöker hjälpa mig. Jag har inte hunnit testa alla tips än eftersom det är aningen stressigt att vara lärare så här års. Menar inte att vara otacksam och hoppas återkomma snart med rapport om vad som har hjälpt!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar