Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Övergivna hus, fabriker mm

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Toppentråd! har missat att det fanns en tråd för oss ruinromantiker. Ni är jag med!
Jag följer gärna med på nästa grej, typiskt att jag missade den som var idag :eek:(
//
Nina

Tjena i Södefors finns ett helt område som har stått tomt i 20 år underbart att fota ca 12 mil från 08 ring om du vill ha guide 0293/20044

Hmmm... jag tog ju också en bild av den där telefonen. Varför blev inte min lika bra? Varför har inte jag bildseende... :-(

Är det så enkelt att det handlar om övning och erfarenhet kanske? Nej så kan de väl inte vara, det måste förstås vara utrustningen! :)

Jippie, ytterligare ett argument mot sambon för en D200!!! (men hon säger att det inte biter)

Jovisst är det så enkelt, övning, övning och övning :)

Bilagor

• trälåda-1398-40k.jpg
    trälåda-1398-40k.jpg
    39.5 KB · Visningar: 620
Jaha Martin, Du han före..

Här kommer då min tolkning :)

Bilagor

• turbindel-1378-40k.jpg
    turbindel-1378-40k.jpg
    39.2 KB · Visningar: 583
Tja Martin! Sitter med morgonfikat och skall sätta tänderna i resten av bilderna :)

Hur går det för dig?

Fler bilder efterlyses från igår det måste ju ha varit ett tiotal fotografer där vetja!

Här kommer en Turbin..

Bilagor

• turbin-1342-40k.jpg
    turbin-1342-40k.jpg
    39.5 KB · Visningar: 477
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar