Nome Nescio
Aktiv medlem
Fasen, kunde det inte varit på söndag iställt? Jag sitter i föreningsmöten hela lördagen.
Ni får ta många bra bilder så att man blir riktigt avundsjuk
Ni får ta många bra bilder så att man blir riktigt avundsjuk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
erro_67 skrev:
Kul att det verkar bli några härifrån som kommer! Dessutom kommer några andra (för mig obekanta) att vara med. Men det är ju ett rätt stort ställe så vi behöver nog inte trampa varandra på tårna
Jag återkommer imorgon kväll med mer exakta detaljer.
För den som redan nu vill veta var så ligger ångkraftverket på Kraftverksgatan, se kartan:
http://www.gulasidorna.se/query?what=map&ax=&asearch=1&streetname=kraftverksgatan+v%E4ster%E5s
oee skrev:
Här finns lite info om kraftverket
Min tanke när jag läser om det och ser lite bilder därfrån är att det är sjukt stort! Saltsjöqvarn ligger långt efter! Frågan är om vi kommer få tillgång till hela huset?
Är det kanske till och med mannen som har hemsidan ska låter oss komma in i byggnaden?
erro_67 skrev:
Vilka tänker komma imorgon? Skriv gärna här så jag vet hur många vi ska räkna in. Vi väntar väl några minuter efter 9.30 innan vi går in, vet dock inte om dörren lämnas öppen för eventuella sena eftersläntrare.
Sen kan det ju vara bra att veta att lika många kommit ut som gick in.
Martin Gunnarson skrev:
Martin Gunnarson
Marcus Johansson
Martin Svenns