ANNONS
Annons

Övergivna hus, fabriker mm

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Re: Beckomberga på lördag

Placeboworks skrev:
Det blev lite snabba bud gällande Beckis, men jag har fått tillgång till några gamla kåkar där på Lördag.
//Anders P

Damn. Jag som ska flytta JUST då.
Hoppas ni får en trivsam dag. Jag hade gärna följt med men måste som sagt avstå.
 
Angående Västerås ångkraftverk så har jag ännu inte fått något svar. Men jag skriver här så fort jag vet något.
 
jag klarar inte det här... foto-törsten är för stor, vi skjuter lite på flyttandet och springer omkring en stund på beckis istället. Jag har bokat mig o pojkvän nu.
Kan man gå från råcksta t-bane-station måntro?
 
Senast ändrad:
markus skrev:
Whohoo! Du är gud Anders! Jag är med. Är det svårt att hitta dit från centralen?

Hmm jag är usel på kommunala färdmedel,men jag gjorde en sökning på SL:

Från Stockholms central till Bromma sjukhus

Du vill resa lördagen den 23 april och vara framme senast klockan 9:30.
2005-04-23

Gör så här:
Tag tunnelbanans gröna linje från T-centralen mot Hässelby strand.

Den går från T-centralen 8:30
och kommer till Råcksta 8:55.

Vid Råcksta byter du till buss 115 mot Vällingby.
Den går från Råcksta 9:02.

Du är framme vid Bromma sjukhus 9:05.

Trevlig resa!
 
Hur bra som helst!

Jag sitter ju på praktik just nu nere i Linköping. Kommer dock upp till stockholm igen vid strax innan tio. Jag bor ju precis i närheten av Beckis så jag borde kunna komma dit vid 10.30 tiden.
Kan det funka Anders? Jag tror jag har kvar ditt mobilnummer sen vid var i Saltsjöqvarn så jag kan nå dig. Jag är iaf. inbokad och ser fram mot mer spännande bilder=)
 
Placeboworks skrev:
Beckis ligger mitt i Bromma.Jag fick en bra länk av Soile till en översiktsbild:
http://www.sbk.stockholm.se/Beckomberga/bsjukhus.htm

Det är fortfarande en hel del verksamhet på området men de fastigheter som definitivt är tomma är 1, 9 och 16/17 på översiktsbilden.

Hus 4 på den där bilden är också helt tomt, eller den var iaf. det för några veckor sedan och jag tror inte aktiviteten är jättestor där borta=)
4:an är gamla Mans och ett av de största husen och jag hoppas att vi kan få komma in där också...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.