Annons

Återigen en skum 7D på Tradera

Produkter
(logga in för att koppla)
Nu har säljaren (-1) i historia med varning om bedrägeri. Det stoppar nog de flesta från att buda. :)
 
Andra auktionerna

Kolla de andra auktionerna, jag kan tänka mig att köpa en Iphone 3Gs för 3000, om inte för att den förmodligen är stöldgods :(
 
Jag anmälde en annons som kom in på blocket igår morse. En 500D som var drygt ett år (modellen kom i våras...), pappas kamera, pappa dog, stackars son, sålde billigt. Hemligt telnr och så vidare. Ett par timmar senare var annonsen borta, blockets kundsäkerhetscenter hade gjort sitt jobb. Bra!
 
Det jag menade var att hade jag inte trott att det var stöldgods hade jag slängt mig över den. Jag skulle aldrig drömma om att medvetet köpa stöldgods.
 
Kan även varna för en kille som kallar sig "Mario" och vill köpa prylar på blocket i Göteborg.. han försökte lura mig och min kompis
och försökte råna oss, dock så hann vi ifatt den idioten (med en krossad macbook pro som följd).
Utredningen blev som vanligt nedlagd, han bor antagligen i frölunda eller runt botaniska...

Men men, det rör ju bara dom som försöker sälja elektroniska prylar på blocket i Göteborg.. ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.