petter.oj.norman
Avslutat medlemskap
...
ganska uppenbart att Terje följer den här tråden minst sagt aktivt.
kanske till och med deltar (under pseudonym)?
Petter ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
...
ganska uppenbart att Terje följer den här tråden minst sagt aktivt.
Jag har två gånger i livet råkat ut för räv som självmant kommit ända in på gården och rört sig ganska obehindrat bland folk. Ingen av gångerna en unge, men möjligen en ung en.
Så visst kan man råka ut för att få syn på räv på nära håll.
Petter ...
Tycker inte att jag är oenig med dig.
Skrev lite diffust. Det jag menar med min rekommendation till Terje är att ju snarare dessto bättre.. men att det inte har framkommit någon deklaration ännu talar ju sitt tydliga språk - i synnerhet när det är ganska uppenbart att Terje följer den här tråden minst sagt aktivt.
Jo det hände en gg att en liten räv klev rakt in i paddocken under ridlektion. Vi föräldrar satt lit runt och tittade på.Jag har två gånger i livet råkat ut för räv som självmant kommit ända in på gården och rört sig ganska obehindrat bland folk. Ingen av gångerna en unge, men möjligen en ung en.
Så visst kan man råka ut för att få syn på räv på nära håll.
Petter ...
ja det är bra formulerat.
Citat från Brutus blogg:
"...Jag har faktiskt inte hört talas om något liknande i fotohistorien. Och då tänker jag inte bara på omfattningen, att det handlar om så många bilder, utan jag tänker mer på alla de påhittade berättelser som vävdes kring fotografens möten med lodjuren och även till exempel vargen. I Terjes bloggar spanns ju en hel mytologi runt bilderna och mötena med djuren ute i naturen.
Hela historien handlar kanske därför inte om bildmanipulation i första hand, inte heller bara om bildstöld (även om det är även det), utan hela historien handlar om något mycket enklare, nämligen om ren och skär lögn..."
Brutus ser samtliga beståndsdelar:
TERJEBEDRÄGERIET =
[UTSTUDERADE LÖGNER] + [BILDSTÖLDER] + [KLIPP&KLISTRA]
Det finns ingen anledning för Terje att bekänna fler fotobrott det räcker med det det drev som går nu och det räcker mer en väl.
Det finns inget som gör Terje bättre en han visat men jag tycker att det är mer eller mindre upprepningar och tråden borde lida mot sitt slut.
Det finns inget som gör Terje bättre en han visat men jag tycker att det är mer eller mindre upprepningar och tråden borde lida mot sitt slut.
Nej jag håller inte med Terje !
Var och en blir salig på sin tro.
Nej jag håller inte med Terje !
Var och en blir salig på sin tro.
Ha ha ha..... det roligaste jag läst på länge.
Haha jag håller med. Var ju faktiskt rent underhållande.