Såklart är det så, för de som rört sig i diskussionerna nu de senaste veckorna har fått en bild av fusket/terjandet ^^, och alla de kan nog räkna ut varifrån ordet kommer, och vad det skulle kunna betyda.
Och det är som du säger, att de utanför, som kanske inte är så intresserade, eller som bläddrade förbi sidorna i tidningen, inte förstår varför man säger det. Det känns iaf som att själva nyheten täckt den gruppen som den bör beröra, och det är den svenska fotoscenen
Vi får se var det slutar
Jag vet inte. Det har diskuterats om diagnoser och hit och dit. Jag har själv erfarenheter av att leva med personer med de där dolda diagnoserna som ingen ska våga ta i, och har själv kanske någon mildare variant av det, och känner att utan 10-15 års studier kunna se ett mönster i ett beteende som skulle kunna tyda på att han har personliga problem. Jag har inte satt någon diagnos, men det är helt ok för Terje OM det nu skulle visa sig vara så. Folk överlag har problem idag som förr, men eftersom det finns fler diagnoser är det fler personer som 'blir' sjuka.
Problemet alla verkar ha är att när man ska prata om det, så ska det tystas ner så jäkla fort. Vi kommer aldrig få de här sjukdomarna accepterade om vi inte vågar prata om det.
Sen håller jag med om att det känns som att många är väldigt snabba med att sätta en slutgiltig diagnos, utan att veta något.
Och det är klart att det fortfarande hänger i luften. Terje har ju inte avslöjat något själv.
Ni får ursäkta otydligheter, började skriva och märkte att jag inte har tid att varken korrekturläsa eller korrekturtänka