Annons

Årets bild utsedd!

Produkter
(logga in för att koppla)
hehe.. av någon anledning tycks jag alltid gå mot strömmen, helt omedvetet.. vore roligare att alltid hålla med...

jag tycker faktiskt att alla bilderna här var riktigt bra. jag startade en tråd innan där jag ansåg att vissa bilder inte var bland dom bästa i världen, jag fick där mkt kritik, men dessa bilder tycker jag generellt höll mkt hög klass.

Att det sedan är "årets bästa bilder" låter jag vara osagt, smaken är ju alltid olika, i slutänden är det bara vanliga människor som får sitta och besluta vad som är bäst. Självklart spelar dess personliga åsikt in. Ett annat känt faktum är att alla bra bilder kommer inte fram i ljuset, just för att man inte har dom kanalerna. Samma med "miss world eller universum tävlingarna" knappast vackraste tjejerna som vinner, men utifrån utvalet av dom anmälda så kanske dom är det... men går säkert vackrare tjejer på stäppen i zimbawe eller arbetandes i en tygfabrik i kina eller pluggar till lärare i en högskola i uppsala... men syns dom inte så finns dom som bekant inte.. :)

Bra bilder ialla fall
 
Kijana skrev:
Annars blir jag väldigt frågande till kommentarerna här på FS om bilden. Visst får man ha olika åsikter, men många av inläggen andas småaktighet, avundsjuka och, tror jag, även Jantelag.
Gläds åt andras framgångar istället!

Men Hallelulaj då! Kanske är det bl a mig du avser...
Småaktighet, avundsjuka, jantelag? Nä, inte det minsta...
Kanske mitt inlägg i tråden är opassande pga av jag är en simpel amatörfotograf? Ve den amatör som vågar ifrågasätta ett proffs...

Jag ser bilden som en humorbild och inget annat - och en bra sådan. Men "Årets bild", näää. Jag har sett många dokumentära bilder med "Gudrun" som tema som är flera resor bättre...
 
Söderlund skrev:
Någonstans så läste jag att han flygandes var på väg till ett jobb och såg det där "trädet" och återvände dit på hemvägen och tog bilden.

Nu när man lite snabbt och smidigt försöker hitta var jag läste det så är det som borta med vinden.


Det stog i Metro..
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.