NiklasP
Aktiv medlem
Är verkligen alla nöja med Cyberphoto?
När man läser överallt och frågar lite bland folk så är folk nöjda, Men vad är det som döljer sig bakom deras fasad?
I veckan hände det som fått mig att aldrig mer handla därifrån.
Beställde den 15 mars och allt var i lager. Står även i mailet man får att allt var i lager.
Dagen efter ringer jag upp och frågar varför det inte blivit skickat?
Svaret blir att nån " kanske " har klickat 5 sekunder innan mig, Men varför fick jag mail att det var i lager då?
Borde man inte kontakta köparen att dom hade saldo fel eller dyl?
Då ska varan komma in under dagen, jag säger att jag måste ha grejerna innan helgen och frågar om dom inte kan skicka det som är i lager, Hon svarar visst kan hon ordna det.
Ringer upp 15:30 för o bekräfta att dom kommer skicka det.
Svaret: lite mer osäkert nu. Men hon säger ja jag ska ordna det. Men är det skickat? Nej.
Nån som mer har upplevt cyberphoto mörka sida?
När man läser överallt och frågar lite bland folk så är folk nöjda, Men vad är det som döljer sig bakom deras fasad?
I veckan hände det som fått mig att aldrig mer handla därifrån.
Beställde den 15 mars och allt var i lager. Står även i mailet man får att allt var i lager.
Dagen efter ringer jag upp och frågar varför det inte blivit skickat?
Svaret blir att nån " kanske " har klickat 5 sekunder innan mig, Men varför fick jag mail att det var i lager då?
Borde man inte kontakta köparen att dom hade saldo fel eller dyl?
Då ska varan komma in under dagen, jag säger att jag måste ha grejerna innan helgen och frågar om dom inte kan skicka det som är i lager, Hon svarar visst kan hon ordna det.
Ringer upp 15:30 för o bekräfta att dom kommer skicka det.
Svaret: lite mer osäkert nu. Men hon säger ja jag ska ordna det. Men är det skickat? Nej.
Nån som mer har upplevt cyberphoto mörka sida?