Intressant att läsa all den här dubbelmoralen som råder här.
M.a.o kan man läsa rader om hur glaaaada modellerna blir när det läser hur folk upplever dom som sexiga m.m. det blir även fotograferna, man har då lyckats förmedla sitt budskap. Då är allt frid och fröjd.
Man ser inget som helst kränkande fortfarande i om någon skriver att bruden har schysst häck, bröst m.m. - man får en bekräftelse, även om idealet är fejkat, även om det kostade att man la sig under kniven
(
Men, man får inte säga att det ser plastigt, onaturligt, hemskt ut, att personen framstår som ett objekt med diverse olika ord som används dagligen i media av de som skriver kröniker.
Därför, att då blir modellen ledsen? Man får inte bekräftelse, man vill inte höra hur fejkat det ser ut och man börjar ifrågasätta dessa som skrivit kommentarerna om allt möjligt, man måste alltså försvara sig för att man har en åsikt. Men jag behöver inte försvara mig om jag skriver - Fan vilken schysst häck
(
Ahhh, det stinker.....tro fan att folk blir förbannade, särskilt när de tystas ner.
Men va tusan, ser man tillbaks i historien så är det ju inget nytt...de som kämpat för något gott har oftast tystats ner, för det tar ju lite tid innan kronan trillar ner å då vi inser att kanske låg det en poäng i vad den där idioten sa.