Mattsen skrev:
Still here...
Jag var rätt övertygad om att jag hade gjort mitt på FS när jag skrev mitt förrra inlägg.
Jag skrev även i ett mail till redaktionen att jag hellre ser att mitt medlemsskap tas bort än att jag får en "varning". Var på vippen att även kräva min avregistrering. Men nu blev det inte så.
Kanske främst för att det skulle innebära en "seger" för de som är anti mot de bilder jag producerar och anti mot min inställning.
Varningen ser jag som smått löjlig (kanske utmanar jag redax en gång till nu...)
Jag anar att det kanske är den lite svenska konflikträdslan som spökar.
Martin Hertsius har kallat mig för idiot, helt blåst och svurit till mig i bl a denna tråd.
Big deal? NOT
Man måste få bli förbannad ibland och inte kastas ut bara för att man uttrycker detta, ibland kanske lite ogenomtänkt, även i en skriftilig kommunikation som denna.
Jag kan tom känna Martins "äkta" vrede som befriande ibland. Allt behöver inte bäddas in och vägas på våg innan det sägs. Typ, våga säga vad du tycker.
Och jag kan fräsa tillbaks... Jag kan skriva saker som kan misstolkas. Jag kanske skriver saker som kan få någon att känna sig "kränkt". Men även jag kan känna mig kränkt. Men det bästa är tycker jag att man då pajkastar en stund tills stormen lägger sig. Då slutar det oftast med en form av "fred" och kanske "förlikning". Bättre än att man ska varnas och portas etc.
Så, jag kommer att fortsätta posta bilder här på det finaste naturen har gett oss män (och kanske bi-tjejer) - kvinnan/tjejen.
Och jag kommer fortsätta att avporträttera henne både på ett sensuellt vis, ibland medvetet sexigt och kanske tom småporrigt sätt, men även ta bilder där jag kommer att försöka avbilda kvinnan på ett "majestätiskt" vis.
Som Gud (om man nu tror att det är han/hon som ligger bakom) har skapat henne - med små eller stora attribut. Eller som hon själv har fomat sig - genom hård målmedvetn träning, med kropputsmyckningar i bläck eller stål, med och utan implantat.
Det ena utesluter inte det andra.
Hupp!