evalisen skrev:
Det kommer... om folk börjar att acceptera!
Jag tror, märk väl...tror
)
Att den dagen vi inte uppmuntrar till att förmedla falska ideal, den dagen vi inte säger att det här är snyggt, eller vackert eller på annat vis skyltar med falska ideal, den dagen kanske vårt budskap når fram, att personen där inne är det allra viktigaste...
För hur det än är, så är det bara att slå upp tidningarna idag...där många tjejer berättar att nu trivs jag inte med mina stor silkonbröst, nu ska jag göra dom mindre...å tjofs..så har dom gjort dom mindre...å sen är det inne igen med lite större å jäklar...då gör man dom större igen....
Här är det inte fråga om att hjälpa en tjej som har svåra komplex....här handlar det om en trend, ideal....och det är så sorgligt. Däri ligger ett ansvar.
Tro mig, jag tycker det är helt jävla okay om folk som mår psykiskt dåligt opererar sina hängande ögonlock, för det ser alltid trötta ut, hur mycket de än sovit, hur utvilade de än är, så ser de sååå trötta ut....
Andra som på annat vis mår skit...jag tycker absolut att man då ska göra något om det kan hjälpa en, men jag tror ingen av dessa viker ut sig sedan, det finns olika grupper vi talar om nu.
Så, för att hjälpa dessa tjejer, så är det ett ansvar man har att få ut de rätta budskapen
)