lottawe
Aktiv medlem
Läs ordet "även." Jag kanske var otydlig men sanningen stod inte representerad i en grupp. (Jag har också uppfostratas (av samhället) till att inte stå för att jag alltid vet bäst)Maverick skrev:
Då var vi tillbaks på vem som sitter på sanningen... Det är helt okej att vara emot, men jag irriterar mig på folk som tror att det är enda sanningen.
"Objekten" är de osunda idealen. Kanske är en grupp, men någon forumregel (heter regler ej lag) som säger att jag inte får vara negativt inställd till den och yttra det finner jag inte. Det borde väl inte vara värre än att yttra sig med negativ inställning till vänstern, TV1 eller ROKS (sistnämnda har du väl själv också yttrat negativa inställningar till?)Skulle det vara mer okej att trycka ner folkgrupper då eller? Finns en och annan forumlag som känns aktuell men jag avstår från att uppfylla dessa.
/Maverick
Måste sova så andra inlägg som skulle kunna lett till evighetssidospår prioriterade jag bort, men det betyder inte att jag varken får ihop det du skriver eller håller med dig Eva..
PS. Empatisk som jag är tycker jag lite synd om de som känner behov att operera sig. Jag bryr mig om mina medmänniskor och vill just därför avråda från plasttuttar.. Önskar att folk mådde bättre så det valet inte gjordes.
Senast ändrad: