Annons

Är en ändring i medlemsalbum möjlig???

Produkter
(logga in för att koppla)
jag brukar hitta nya bilder genom att kolla i senaste kommentarer eller att kolla på de bilder som Jim kommenterat :D
Kollar man på Jims kommentarer så täcker de in nästan alla bilder hehe
Om jag tittar på någons bilder så kollar jag på alla bilder samtidigt utan att bry mig om albumen.
 
LeadHead skrev:
Samma här. Tills jag såg den här diskussionen har jag aldrig ens tänkt tanken att folk tittade på bilderna på något annat sätt än genom "kommentera nya bilder".

Idag är det väl enda rationella möjligheten att använda sig av "kommentera nya bilder" just med tanke på att det finns så extremt många album med tex endast en bild i.
Om man använde sig av färre album med fler bilder i skulle det vara mycket lättare att hitta äldre bilder som man missat. Och då framförallt om man hade möjlighet att se när albumet senast uppdaterades. Som det är idag tycker jag att det är HELT ointressant att veta när albumet blev inlagt om man inte samtidigt vet när det uppdaterades senast!!!
Dock så verkar det endast vara jag som tycker detta och det verkar också tyvärr vara endast jag som tycker mig sakna en bättre bildsöksfunktion!

Jag skulle väldigt gärna kunna söka på en hel månads bilder eller enbart ett vist datum från den tänkta månaden. Ex så skulle jag vilja kunna söka rätt på en bild som tex blev inlagd 2001-10-24. Det borde inte vara så extremt svårt att göra en sådan bildsöksfuntion eftersom bilderna som läggs upp en viss dag redan har "dagens stämpel" på sig! Man skulle väl kunna dela upp det i att man till en början söker på en viss månad för att sedan kunna gå vidare till en viss dag???
Jag vet att jag har gjort en enskild tråd för denna diskussion och det inte är många som saknar denna funtion, men för mig skulle det underlätta extremt mycket i mitt bildsökande!!!
;)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.