Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Är detta ett bra köp?

Produkter
(logga in för att koppla)
Bra sätt att ta reda på är att mejla och ställa frågor. Kan de bnått om foto brukar de vara seriösa.

Okey ska göra det.
Jag har ju tänkt att köpa en sån kamera men det känns lite säkrare att köpa den i affären.

man ska nog vara lite van när det gäller begagnatköp innan man ger sig i affärer av den här storleken.

Det har förekommit bedrägeri kring 300D just på Blocket.

Köp i affär, eller hos en bra internethandel.

---Varför skulle det vara ett tveksamt fall, beg priserna på dessa hus sjunker stadigt. Klart tråkigt för dem som äger dem...
---Slå till om ni har behovet som den tillfredställer!/Niclas.

behöver inte alls vara ett dåligt köp, men det finns en del som förökt sälja 300D utan att ens ha någon kamera att sälja. Sen finns det ju en del stulna. Men nya ölagen måste man vara försiktigare. God tro finns ju inte längre

Man bör definitivt vara försiktig i samband med privatköp, blev misstänksam senast igår mot annonser här på FS där en person (nämner inga namn) säljer div canonutrustning och samma/liknande annons finns på cyber och blocket men med andra namn!!! Telnumret är till ett kontantkort, vilket iofs inte behöver betyda ngt, men det finns en anledning till att polisen ogillar dessa.
Kan ha sin förklaring men verkar skumt!
Jag skulle själv vara ytterst försiktig med en sådan annons!

Sorry Sofia, att jag gled iväg lite!

mvh
Patrik

larsaz skrev:
Den va fräck du, tänk att få dubbla 300D:s till julklapp!
Och att sedan sälja den ena flera gånger! Även om den aldrig funnits... eller så fick han ingen 300D alls men nu har han köpt en för pengarna han fick genom att sälja den ena av de två han aldrig fick?

Nä man ska nog passa sig för sånt. Bättre köpa i en affär då. Fortfarande har han inte svarat, kanske han har sålt den redan?? Inte vet jag. Men men. /Sofia

ANNONS