Knegen
Medlem
Svar ja dvs det kommer rulla på som vanligt.
Ok, tack för svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Svar ja dvs det kommer rulla på som vanligt.
PS gick bra att installera men inte LR, någon som råkat ut det? och fått samma felmeddelande?
Exit Code: 7
Please see specific errors below for troubleshooting. For example,
ERROR: DW006 ...
-------------------------------------- Summary
--------------------------------------
- 0 fatal error(s), 2 error(s)
----------- Payload: AdobeLightroom5CCMPkg-mul 5.2.0.0 {4b06fc24-6249-
4c57-9830-6008a3ce9a80} -----------
ERROR: DW006: Apple Package failed to install successfully.
ERROR: Third party payload installer Adobe Photoshop Lightroom 5.pkg
failed with exit code: 1
Det är ett mycket mycket populärt erbjudande som många nappar på. Prova vid "konstiga" tidpunkter. Till exempel när alla är på krogen ikväll eller kl:05:00 när alla sover.
Appen för LR dyker inte ens upp för mig.
För mig var det samma trassel - men ett dygn senare fanns den appen där för nedladdning, och har läst om flera som av ngn anledning råkat ut för exakt det
Om du startar programmet Creative Cloud kommer det att stå Try på de program som inte ingåt och Install på de som ingår i ditt abonnemang:
Visa bilaga 132140
Om du inte har Creative Cloud installerat kommer det att installeras när du klckar på nedladdningslänken för något av programmen (och installera antingen en testversion eller skarp version beroende på vad du klickar på).
Erbjudandet om fotografipaketet utan att ha CS3+ gick väl ut igår? Eller är det förlängt. Någon som vet?
Om man klickar på länken i första inlägget så finns det fortfarande kvar.
Hej! Jag kar prenumererat på erbjudandet enl bif länk, som jag uppfattar det ska jag kunna använda både Lightroom och Photoshop. Men i ett mail med orderbekräftelse står det att det gäller kunder med CS3+ detta står int i i länken. Jag har inga problem med lightroom men Photoshop kan jag bara ladda ner en uppdatering, Jag har heller ingen fil så jag kan installera programmet har försökt avsluta abonnemanget men det går inte 1:a månaden fast om man avslutar första månaden kostar det inget om man avslutar senare får man betala 50% ingen kan man prata med på svenska, e-mail går inte skicka. Ett riktigt skitföretag när det gäller att serva sina kunder.https://creative.adobe.com/plans/offer/photoshop+lightroom?sdid=KIHZN
Känner mej helt hjälplös
Deras erbjudanden är förvirrade och dom saknar helt service. Eelements 11 fungerar dålig - ingen hjälp, har förgäves försökt ladda ner en provversion av Ligthroom 5.
Vad har färgrymd och bitdjup med nerladdning att göra?Har försökt med den men inte lyckats, krånglat med lösenord, färgrymd (antal bitar) osv
Det kan ju vara så att alla som tecknar sig för erbjudandet i år erhåller ett pris och nästa år får nya prenumeranter ett annat pris. Vi som redan har CS3-CS6 har året ut på oss att anta erbjudandet för 106 kr/mån.Jag antar att deras erbjudande blir permanent utifrån vad andra sagt i tråden om att dom inte skall höja priserna, för ifall dom höjer priset så blir det enligt avtal en automatiskt prishöjning för alla prenumeranter när avtalen förnyas (årsvis) vilket i så fall går stick i stäv med utlovade "marginella prishöjningar".
//Torbjörn