ANNONS
Annons

Äntligen!! PS och LR till bra pris

Produkter
(logga in för att koppla)
PS gick bra att installera men inte LR, någon som råkat ut det? och fått samma felmeddelande?

Exit Code: 7
Please see specific errors below for troubleshooting. For example,
ERROR: DW006 ...

-------------------------------------- Summary
--------------------------------------
- 0 fatal error(s), 2 error(s)

----------- Payload: AdobeLightroom5CCMPkg-mul 5.2.0.0 {4b06fc24-6249-
4c57-9830-6008a3ce9a80} -----------
ERROR: DW006: Apple Package failed to install successfully.
ERROR: Third party payload installer Adobe Photoshop Lightroom 5.pkg
failed with exit code: 1

PS gick bra att installera men inte LR, någon som råkat ut det? och fått samma felmeddelande?

Exit Code: 7
Please see specific errors below for troubleshooting. For example,
ERROR: DW006 ...

-------------------------------------- Summary
--------------------------------------
- 0 fatal error(s), 2 error(s)

----------- Payload: AdobeLightroom5CCMPkg-mul 5.2.0.0 {4b06fc24-6249-
4c57-9830-6008a3ce9a80} -----------
ERROR: DW006: Apple Package failed to install successfully.
ERROR: Third party payload installer Adobe Photoshop Lightroom 5.pkg
failed with exit code: 1

Appen för LR dyker inte ens upp för mig.

Om du startar programmet Creative Cloud kommer det att stå Try på de program som inte ingåt och Install på de som ingår i ditt abonnemang:

Capture.PNG

Om du inte har Creative Cloud installerat kommer det att installeras när du klckar på nedladdningslänken för något av programmen (och installera antingen en testversion eller skarp version beroende på vad du klickar på).

Hej lite frågor om jag köper CC.Kan både jag ock min sambo använda det på var sin dator dock ej samtidigt eller ?Ser tex lightroom ut likadat på hennes dator som min med bilder och så som man jobbat med? Går det utan att uppdatera att använda det alls om man säger upp det efter 1år?
/Nicke

snabbläste lite hitta inte svar =)

Om du startar programmet Creative Cloud kommer det att stå Try på de program som inte ingåt och Install på de som ingår i ditt abonnemang:

Visa bilaga 132140

Om du inte har Creative Cloud installerat kommer det att installeras när du klckar på nedladdningslänken för något av programmen (och installera antingen en testversion eller skarp version beroende på vad du klickar på).

Lyckas inte ladda ner något från hämtningscentret här hemma , så bara att det inte är tillgängligt just nu. Samma trassel som när jag skulle köpa.

Jäkligt tröttsamt, bra kundvård Adobe... NOT!

Den här delen av Creative Cloud är inte tillgänglig just nu.

Vi arbetar med att lösa problemet snabbt och vi beklagar förseningen. Försök igen om en stund eller följ uppdateringarna på vår statuswebbplats. Du kan även hitta hjälp i Creative Cloud-forumen.

Tack för ditt tålamod!

Hej! Jag kar prenumererat på erbjudandet enl bif länk, som jag uppfattar det ska jag kunna använda både Lightroom och Photoshop. Men i ett mail med orderbekräftelse står det att det gäller kunder med CS3+ detta står int i i länken. Jag har inga problem med lightroom men Photoshop kan jag bara ladda ner en uppdatering, Jag har heller ingen fil så jag kan installera programmet har försökt avsluta abonnemanget men det går inte 1:a månaden fast om man avslutar första månaden kostar det inget om man avslutar senare får man betala 50% ingen kan man prata med på svenska, e-mail går inte skicka. Ett riktigt skitföretag när det gäller att serva sina kunder.https://creative.adobe.com/plans/offer/photoshop+lightroom?sdid=KIHZN

Känner mej helt hjälplös

Deras erbjudanden är förvirrade och dom saknar helt service. Eelements 11 fungerar dålig - ingen hjälp, har förgäves försökt ladda ner en provversion av Ligthroom 5.

Nu såg jag att de har förlängt erbjudandet till 8 dec

http://www.adobe.com/se/

Jag antar att deras erbjudande blir permanent utifrån vad andra sagt i tråden om att dom inte skall höja priserna, för ifall dom höjer priset så blir det enligt avtal en automatiskt prishöjning för alla prenumeranter när avtalen förnyas (årsvis) vilket i så fall går stick i stäv med utlovade "marginella prishöjningar".

//Torbjörn

Jag antar att deras erbjudande blir permanent utifrån vad andra sagt i tråden om att dom inte skall höja priserna, för ifall dom höjer priset så blir det enligt avtal en automatiskt prishöjning för alla prenumeranter när avtalen förnyas (årsvis) vilket i så fall går stick i stäv med utlovade "marginella prishöjningar".

//Torbjörn
Det kan ju vara så att alla som tecknar sig för erbjudandet i år erhåller ett pris och nästa år får nya prenumeranter ett annat pris. Vi som redan har CS3-CS6 har året ut på oss att anta erbjudandet för 106 kr/mån.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar