David F Stop
Aktiv medlem
Ger inte upp.
Ger inte upp. Det är serioust belastning på deras website nu eftersom erbjudandet är så bra. Försök riktigt riktigt sent på kvällen. Det kan även vara lönt att räkna ut när jänkarna sover om programmen är på en utländskt server.
Hej. Jag har försökt prenumerera sedan i måndags. När jag har fyllt i beställningskupongen enligt instruktioner så får jag ett besked att det tyvärr inte går att genomföra beställningen just nu, försök lite senare.
Efter minst tio försök fick jag till min glädje se ett telefonnummer dit jag skulle ringa om jag ville beställa omedelbart. Nu har jag försökt komma fram minst 50 gånger, det är alltid upptaget och ingen telefonsvarare.
Till slut ledsnade jag och fick via chatten ett svenskt (08) nummer att ringa. Där fanns en telefonsvarare som jag vänligt ( fast jag intre känner mig vänlig) bad ringa mig.
Telefonen är tyst som den lappländska vinternatten.
Jag tror inte Adobe vill ha mig som kund längre, i alla fall inte för 106 spänn per månad.
Tips någon?
PS: Jag har en CS6 licens och ett Adobekonto och ja, jag har provat beställa med andra webbläsare utan bättre resultat.
Ger inte upp. Det är serioust belastning på deras website nu eftersom erbjudandet är så bra. Försök riktigt riktigt sent på kvällen. Det kan även vara lönt att räkna ut när jänkarna sover om programmen är på en utländskt server.