fishnose
Aktiv medlem
Det var nära att jag hade fel en gång, men det visade sig vara fel på ritningen...
/K
Nej, du hade ritningen uppåner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var nära att jag hade fel en gång, men det visade sig vara fel på ritningen...
/K
Handhållen 70-200 F/2.8 100% crop. Igår kväll, Stockholm.
Vad gör den som är bättre än någon annan konverterare? jag är tex jättenöjd med Cs5`s raw behandlare.
Lightroom 4 ochCs 6 raw konverterare är enorm mycket bättre än Cs5s. Mycket bättre justerings möjligheter och mer detaljer i högdagrarnaVad gör den som är bättre än någon annan konverterare? jag är tex jättenöjd med Cs5`s raw behandlare.
Lightroom 4 ochCs 6 raw konverterare är enorm mycket bättre än Cs5s. Mycket bättre justerings möjligheter och mer detaljer i högdagrarna
Hej,
Jag försökte tipsa i en annan tråd om en ny RAW konverterare, Photo Ninja som görs av företaget bakom produkten Noise Ninja. Jag tycker att den är det bästa jag testat när det kommer till bildkvalité. Jag tycker att den gör underverk med mina D800 RAW filer så jag tänkte att kanske någon i denna tråd kan vara intresserad.
Finns att ladda ner på Picturecode.com.
Har skrivit lite om den på min blogg fotobloggarn.se
Trevligt George och så hade du ditt extra laderhandstöd också glöm inte det, det gör säkert 3 EV.
Mvh. /LEE
Faktiskt så gör läderremmen skillnad. Helt klart. Med VRII, bra greppteknik och handledsrem så får man det mycket tadigare.
Hej, har du gjort någon side-to-side test med Capture NX2?
/P
Någon här som har testat D800 med 70-200 VRII och teleconverter TC-17E II eller TC-20E III? Hur bra/dåligt blir det?
Har hört att 2x faktiskt blir bättre eftersom det är en mycket nyare och mer avancerad konstruktion är 1.7x (som släpptes redan 2004).
Hej
Hur tänker du göra denna jämförelse med tanke på alla parametrar, och har du en länk till programmet?
Bokade ett X idag! NetOnet hade en drive på 21.549:- vilket jag tycker är ett mycket bra pris. Var inne på en D600 men gillar inte att den modellen saknar inre metallhus, annars är det en fin fin kamera det oxå. Dessutom kan jag nu sälja en av mina D300r eftersom mina fina DX objektiv även funkar med D800 (16mp).
Med tanke på den starka kronan tror jag vi kan räkna med att priset sätter sig ni närheten av detta pris. På tyska Amazon kostar D800 motsvarande cirka 22 100 kronor.