Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ännu en bildbyrå med stockbilder.

Produkter
(logga in för att koppla)
En annan skojig detalj från "About us" sidan:

"By browsing the site www.stockphotomedia.com, buying an image or uploading an image you are acknowledging that you have read and agree to the company’s Terms and Conditions."

Så, genom att bara titta på websidan har ni nu godtagit deras villkor. :)

Ingen dum idé. Man kanske skulle ha det på sin sida. "Genom att besöka denna sida så har ni beställt bilderna. Ev avbeställning skall ske skriftligen inom 8 dagar från beställning. Tack för er order!"

en fråga, är det någon som anslutit sig till stockphotomedia och sålt några bilder? och ännu bättre, fått betalt?

syftade på er här på fotosidan...

sedan verkar ni inte vara så possitiva till stockphotomedia... har anslutit mig men bara laddat upp en bild. ska jag byta nu innan jag laddat upp mer? och i sådana fall till vad?

kan tilllägga att jag tänkte bara ha det här som en kul liten grej och hade inte tänkte tjäna några stora pengar på det...

en fråga, är det någon som anslutit sig till stockphotomedia och sålt några bilder? och ännu bättre, fått betalt?

syftade på er här på fotosidan...

sedan verkar ni inte vara så possitiva till stockphotomedia... har anslutit mig men bara laddat upp en bild. ska jag byta nu innan jag laddat upp mer? och i sådana fall till vad?

kan tilllägga att jag tänkte bara ha det här som en kul liten grej och hade inte tänkte tjäna några stora pengar på det...

Skulle vara väldigt intressant att få veta hur seriösa man är och vad fotografer tycker om dom
//Leif

Med tanke på hur tongångarna har gått här kring dessa sajter är det nog få som frivilligt medger att dom säljer bilder där här på fotosidan misstänker jag. Och nej, jag är inte ansluten till någon bildbyrå alls...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar