Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)

Mange717

Aktiv medlem
Jag undrar om det finns intresse för att dra igång en ny sverige resa, för en ny maskot?
Man kan ju kalla resan "sverige resan 2" kanske?
Jag tror att det var många som ville vara med men inte hann komma in på den åtrovärda listan!
Där ibland jag själv...
Detta var som sagt bara en idé...
Men jag tycker det skulle vara kul!
hör av er om det finns intresse!

MvH Mange

Utmärkt idé. Jag anmäler mig som maskot som ni tar med er på resa genom Sverige och jag låter mig fotograferas på samma sätt som Karlsson. Tänk på att jag inte är lika stryktålig som Karlsson och gärna åker bekvämt och behöver äta ibland ;-)

hej du,
haha...men intresse finns iaf?
Du är nu inför på "top 10 maskot listan" =)
Så får vi se vem den vinnande maskoten blir...hihi
Men som sagt...
Hoppas det finns intresse!

Skulle varit kul o ordna något här med...
Men men...pågår en andra resa där så det är klart...
Vi får avvakta o se intresset då...
Finns det så finns det...vi får se!

Jag vill med vara med om det blir någon annan omgång. Hann inte vara med förra gången. Skulle vara roligt att få vara med om en sådan grej.

ok, lista so far då:

1. Magnus Jansson
2. Roland Magnusson
3. Anders Mårtensson
4. Marie Jarleskog

helt riktigt!
När den börjar växa så fixar vi fram en gullig lite maskot!
Nåt förslag kanske?
Det här blir kul det!

haha...du tycker det!
Varför inte?
Men, det skulle vara kul o komma fram till nåt tillsammans!
Men som sagt, vi avvaktar ett tag till!
Men annars kan jag fixa fram en liten "maskis"

kanske en "nils holgersson"-figur?

tänk sen att man samlar in alla bilder och lägger ihop dem och gör en 70x50 och sen kan man skriva lite fint undertill små kommentarer eller typ "Nils Holgerssons resa" :)

Vill man vara med kan man väll bara kopiera listan, lägga till sitt namn och skriva det!

1. Magnus Jansson
2. Roland Magnusson
3. Anders Mårtensson
4. Marie Jarleskog
5. Viktor Olsson

på detta viset! Jag räknar mig själv som anmäld också!:D

//Mvh Viktor

Anders: Nisse låter som en bra idé, men vad jag har hört så pågår en liknande resa...kanske kan vara kul med något nytt...men annars så ligger han bra till!

Viktor:
bra bra....det växer!
Bra att alla lägger in sina namn på listan då ser ju alla hur den växer oxå!
Men...välkommen!

ahh vad trist, så det finns altså en Nils Holgersson som är ute på en sådan resa? hmm måste vara en smart prick den där som kom på den idén :)

Ja varför inte!! Någon rolig maskot vore ju trevligt. Men jag tycker att nr 1 med får bestämma det!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar