mayro
Aktiv medlem
Okej. Det kan vara jag som var otydlig där så jag försöker bättra mig.
Torbjörn Hammar: Du vill ha censur på FS. Vem ska utföra censuren och på vad ska den baseras?
Nu har jag ställt den mest raka frågan jag kan komma på till dig. Nu får du svara på den om du kan.
Inget svårt alls. Jag har redan svarat.. Fast du läste tyvärr inte detta som jag ser...Såsom du inte läst annat heller vilket du iofs kallar för att du var "otydlig"...
Svaret är detsamma som tidigare här i tråden till dig.. Jag kopierar in mitt svar så slipper jag skriva om det...... och mitt vänliga men ändå alvarliga tips till dig så slipper man onödiga inlägg samt missförstånd.. Läs . och chansa mindre.. Därför läser du vad folk skriver samt till vem osv så underlättar det avsevärt för även dig.. och andra såsom tex i detta fallet mig..
Ja här är svaret Du redan fått då...och jag styker under delen där svaret finns tydligt..
Jag kritiserar inte personen "Alexander" . Jag har överhuvudtaget inte utalat mig om personen ens.... Jag kritiserar att man lägger ut en sådan bild på ett forum öppet för alla samt i alla åldrar... Samt anser den därmed passera gränsen med stor råge för vad som borde i mina ögon sett vara tillåtet på en fotosida som denna för alla öppna fotosite......
Jag anser inte heller konstnärsplugget och dess elever har rätt att sabba tunnelbanor bakom konstens flagga. Inte heller att en person spelar sjuk och gör detta under konstens flagga...
och kallas det censur att inte en fotosite öppet för alla åldrar tillåter renodlade ståballbilder så kan i alla fall jag lätt leva med det..