Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Zuiko Digital 25mm f/2.8 (pancake)
- Trådstartare Knight Palm
- Start datum
ihjorth
Aktiv medlem
Nu är det testat av DPReview. http://www.dpreview.com/news/0806/08062301olympus25review.asp
mighty mattis
Aktiv medlem
Pannkakan verkar inte finnas att få tag på. Många webbshopar(cyberphoto,scandinavian,B&H) verkar vänta på att få in den. Är det någon som vet när den kommer att finnas tillgänglig?
PontusAndersson
Aktiv medlem
Jag mailade Olympus och frågade
"Fråga 1: När släpps erat 25mm f2.8 ut till butik?"
och fick svaret :
"Den finns på marknaden idag. Det är däremot ca 4 veckors leveranstid så det är en god idé att gå till din fotobutik och lägga en order på direkten. "
"Fråga 1: När släpps erat 25mm f2.8 ut till butik?"
och fick svaret :
"Den finns på marknaden idag. Det är däremot ca 4 veckors leveranstid så det är en god idé att gå till din fotobutik och lägga en order på direkten. "
Bjelkengren
Aktiv medlem
Hej!
Så har man äntligen fått tag på objektivet. Morsan och Farsan hittade ett i en fotobutik i toronto, Kanada. Tyvärr kommer de inte hem på någon vecka än men det e bara till att vänta. Nu vet man att det finn inom räckhåll i vart fall.
Hoppas att cyberphotos leveransbesked om vecka 31 stämmer för alla er andra.
MVH Uffe
Så har man äntligen fått tag på objektivet. Morsan och Farsan hittade ett i en fotobutik i toronto, Kanada. Tyvärr kommer de inte hem på någon vecka än men det e bara till att vänta. Nu vet man att det finn inom räckhåll i vart fall.
Hoppas att cyberphotos leveransbesked om vecka 31 stämmer för alla er andra.
MVH Uffe
Sushan
Avslutat medlemskap
Har inte du Pentax? )papi skrev:
Är expert återförsäljare för olympus? Då finns det kanske lite hopp även i stockholmstrakten.
mighty mattis
Aktiv medlem
Det verkar som 25an gjorde en snabbvisit hos cyberphoto. Nu är den slut igen. Är det någon som vet var man kan få tag i pannkakan? Är riktigt sugen.
Bjelkengren
Aktiv medlem
Hej!
Så: Nu har objektivet kommit hem till mig från Kanada. Jag kan bara säga en sak: KÖP. Riktigt smidigt litet objektiv. Skarpt och fint också. Bildexempel kommer nog så småningom
En sak är irriterande dock och det är objektivlocket som skruvas fast. Det är något omständigt och kommer snart bytas ut.
MVH Uffe
Så: Nu har objektivet kommit hem till mig från Kanada. Jag kan bara säga en sak: KÖP. Riktigt smidigt litet objektiv. Skarpt och fint också. Bildexempel kommer nog så småningom
En sak är irriterande dock och det är objektivlocket som skruvas fast. Det är något omständigt och kommer snart bytas ut.
MVH Uffe