Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Zuiko Digital 25mm f/2.8 (pancake)
- Trådstartare Knight Palm
- Start datum
FranzEA
Aktiv medlem
Jag glömde ju länkarna till ställena jag hittade bilderna på:
De tyska bilderna från CeBit, pågår nu
Det spanska presseventet
De tyska bilderna från CeBit, pågår nu
Det spanska presseventet
vitamin
Avslutat medlemskap
FranzEA skrev:
Version 1
...är samma som Olympus har på sin internationella hemsida:
http://www.olympus-global.com/en/news/2008a/nr080305f28e.cfm
Jag kommer inte ihåg var jag läste det eller exakt vad det var jag läste (visst låter det lovande), men jag har för mig att den manuella fokuseringen skulle vara bättre än standardutförande på något sätt. Det skulle, med god vilja, också kunna tyda på att det är version 1 som är den slutgiltiga designen, eftersom fokusringen på den skiljer sig från fokusringen på kitobjektiven. Lite långsökt, men ändå.
paco
Aktiv medlem
papi skrev:
Rolig nyhet, tänk er denna miniglugg på en E410! Kan inte bli värst mycket större än DP1? Vet man när den kommer och vilket pris den får?
Tänkte precis på samma jämförelse när jag läste om 420'an med denna optik. Börjar närma sig kompakterna.
fiolmattias
Aktiv medlem
Första priset: 2 336,00 kr på Combit Data AB.
De brukar vara just dyrare än Cyberphoto.
De brukar vara just dyrare än Cyberphoto.
RG
Avslutat medlemskap
Nåstan så man blir sugen att köpa en e410 och pannkakan.henq skrev:
Lite drygt 2000kr.
Torparfarsan
Avslutat medlemskap
Re: angående
Gängfattningen tillhör det förflutna kan man lugnt säga. Och Olympus har vad jag vet aldrig använt sig av gängfattning utan hela tiden haft bajonettfattning på sina kameror med utbytbar optik.
Olympus E-3 har samma fattning som E-410, E-420 och övriga kameror som finns inom4/3-systemet. Så pannkakan kommer att passa ypperligt på ett E-3-hus. Det blir som ett fotograferbart kamerahuslock!
Opps! Franz var en aning snabbare.
Moosen skrev:
Är det någon som vet om pankakan kommer passa E-3? eller har 420 andra gängor?
Mvh Patric
Gängfattningen tillhör det förflutna kan man lugnt säga. Och Olympus har vad jag vet aldrig använt sig av gängfattning utan hela tiden haft bajonettfattning på sina kameror med utbytbar optik.
Olympus E-3 har samma fattning som E-410, E-420 och övriga kameror som finns inom4/3-systemet. Så pannkakan kommer att passa ypperligt på ett E-3-hus. Det blir som ett fotograferbart kamerahuslock!
Opps! Franz var en aning snabbare.
RG
Avslutat medlemskap
AA skulle nästan se ut som en kompakt.paco skrev:
Tänker du som jag, på DMC-L1 med pannkakan? =) Borde se snyggt ut även om kameran och systemet haltar.