ANNONS
Annons

Ytterligare en ny medlem

Produkter
(logga in för att koppla)

Nouna

Aktiv medlem
Hejsan!
Fann denna sajten idag och skrev upp mig. Är sedan tidigare medlem av en annan forum sajt (Canon Digital Forum), men det vore ju travligt att kunna snacka med svenka fotografer också. :)

Tänkte jag bara skulle presentera mig och säga hej. Är 25 år och fick i examenspresent en Canon IXUS som jag mest använde till festplåtande. Förra sommaren började jag använda den för naturfoto och i april köpte jag en Canon 300D. Med andra ord är jag ganska ny inom fotograferandet, men fy va kul det är!

Ciao!
/Nouna

Välkommen

till mitt och många andras andra hem!
Lycka till med naturfotandet och med din fina kamera (jag har en likadan...)

/Mvh Catarina

Hej Nouna,
kul att du hittat förbi den här lilla platsen. :)
Fast, allvarligt - naturfoto? Nää, du måste se ljuset och fota gatubilder och folk ju! LoL
-Christian

Tack för alla välkomnande hälsningar. :)

Jag får det säkrt trevligt här. Har sökt igenom forumet och läst en himla massa intressant redan.

Christian, det har mest blivit naturbilder av en slump. Så himla mycket lättare att hitta fin natur än villiga modeller... Gatubilder är jag mycket intresserad av att ta, men måste först komma över paranoian att folk antingen kommer att titta snett på mig eller bli sura. haha

Vad har du gjort!!??

Jag signade upp för lite drygt ett år sedan och nu har jag inget liv längre... trodde jag skulle fota mera... nu sitter jag bara och läser forum och tittar på andras bilder. ;)

Fotosidan är en drog!

Allvarligt... vill bara stämma in i välkomstkören och säga att jag ser fram emot att ta del av dina alster.

Känns bra med fler nya fotografer

Hej hej. Skönt med ytterligare en grön fotograf. Då är vi ju minst två här. ;)

Jag har dock inte införskaffat mig systemkameran än, men det kommer alldeles snart. Måste först bestämma mig. Canon 300D eller Nikon D70.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar