Annons

www.modellguiden.com

Produkter
(logga in för att koppla)

Freddie

Aktiv medlem
Kollade igenom en medlems profil här på fotosidan och fick där se en dementi angående något som skrivits om honom på hemsidan www.modellguiden.com

Nyfiken som jag är besökta jag denna sida och blev minst sagt förbryllad.

Efter lite research insåg jag att denna sida varit uppe för diskussion tidigare här på Fotosidan och då med en "svart lista".

Vad jag förstått så är denna "svarta lista" nedtagen men artiklar finns fortfarande som varnar för fotografer som oftast "härjar" runt i olika områden och man avråder modeller att fotografera på vissa ställen.

Har ni sett sidan och hur är er bedömning kring seriositeten?
 
Eeh, jag gick in på sidan och det första man möts av är "Veckans fråga":

Hur mycket suger tidningen Slitz ?
* FETT !!!
* Superfett !!!
* Asfett !!!

Oavsett vad man tycker om t.ex. en tidning (som i detta fallet) så tycker jag att den omröstningen ger ett oerhört oseriöst intryck.
 
Cerwinski skrev:
Eeh, jag gick in på sidan och det första man möts av är "Veckans fråga":

Hur mycket suger tidningen Slitz ?
* FETT !!!
* Superfett !!!
* Asfett !!!

Oavsett vad man tycker om t.ex. en tidning (som i detta fallet) så tycker jag att den omröstningen ger ett oerhört oseriöst intryck.

Tidning?
 
Nyfiken...finns det fakta-underlag för något som inte borde förekomma på sidan eller mot någon? Eller är det bara "dålig smak i munnen och oseriöst intryck" ?
 
Är det "Den internationellt kände Svenske fotografen Niklas Wibom. Berömd för sin nya stil inom modellfoto och Bröllop. Komplett sida med portfoliobilder. " som står bakom sidan?


:)
 
Ärligt...
Gillar ni inte Niklas kan ni väl säga det till honom direkt och inte driva med honom i en tråd på ett internetforum där han hänger?

min stilla tanke..

Johan
 
Vem har drivit med Nicklas, jag frågade bara helt enkelt om det var Nicklas som låg bakom, eftersom hans namn står lite här och där på sidan,,,att ja klippte med citatet gjorde jag pga att jag alltid finner det lite kul när man pratar om sig själv i tredje person...



Nu ska Tim snart gå och lägga sig för Tim är trött.
 
Jag vet ingenting om Niklas ( om det nu är honom ni får dålig smak av) men jag måste säga att modellbilderna på hans hemsida är riktigt bra.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.