Annons

World wide photowalk

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja det vore nåt. Kul att vara med i nåt stort. Synd att inte Göteborg har några registrerade som vill vara med. Ännu.

Vem känner sig manad att stå för Stockholms medverkan då?

Eller Ängelholm i ditt fall...
 
Om jag förstår det rätt så är det bara städerna som står med i listan. Bara Göteborg är med .. inte Stockholm. Och råkade man göra fel när man registerade genom inte att välja stad, då är man körd. Usch. ^^

Eller vänta .. nu hittade jag där man kunde anmäla sin stad. Fixar genast .. för Stockholm alltså.
 
Senast ändrad:
Ängelholm är no lite litet för ett sånt här event :) Men Stockholm och Malmö borde ju va med, så et får nån ta tag i :) Jag joinar Malmö om det blir ngt där, eller Köpenhamn.
 
Jag har anmält Helsingborg, men får 404 när jag ska bekräfta via anmälningslänken :(
 
zwc skrev:
Stockholm är anmäld som stad 2 ggr om, minst. Dom är nog inte så snabba på att uppdatera bara. Plus att deras sida är otroligt kass. :D
- Sickna klåpare. För att vara ett globalt projekt är det än så länge en ruskig slagsida mot amerikanska städer ... Nåja.
 
Servern rasade för dem. Tycker att de har gjort ett strålade jobb med att få igång allt igen på så kort tid.

Ingen anmäld i Göteborg? Jodå, jag var först ut där i förrgår kväll. Nu när jag tittade var det 6 st anmälda.
 
Tjena! Jag är ledaren för photwalken i Göteborg och alla som vill är naturligtvis mycket mycket välkomna. Just nu väntar jag och alla andra ledare på inloggning till admin sidorna för att uppdatera med karta och info och troligtvis vill de fixa detta innan de lägger till mycket fler städer.

Anledningen till att det inte är så många städer från början är enkel. Scott skickade ut ett mail till de han kände i olika delar av världen och USA och frågade om vi ville hålla i en walk. Vill ni ha er stad med är det bara att anmäla sig! =)

Som sagt väntar jag på lösenord för att få upp informationen men tid och rutt är klar och är som följande så ni kan få veta =)

Start: 10:00
Samlingsplats: Lindholmen vid ett monument utanför Lindholmen Science Park, stombuss 16 går dit (Hpl. Lindholmen) och det finns gått om parkering. Även båt går över älven till Hpl. Lindholmen.
Slutmål: Café Villan vid Eriksberg

Vi kommer alltså gå utefter vattnet där det finns många fina fotomöjligheter för de flesta typer av fotografer. Mycket fin arkitektur, bra vy över GBG, många skulpturer och annat trevligt.

Just nu är det sex stycken anmälda och vi hoppas så klart på fler (ju fler destu roligare). Bästa fotot i GBG får som sagt en kopia av Scotts bok om Lightroom 2. Hoppas vi ses på walken ^^

Erik
 
Erik, hade du problem oxå med att bekräfta tillbaka din anmälan som team-leader? Jag får nämligen upp 404 - Page not found.
 
Jeppe skrev:
Erik, hade du problem oxå med att bekräfta tillbaka din anmälan som team-leader? Jag får nämligen upp 404 - Page not found.

Nope. Jag blev tillfrågad av Scott för någon vecka sen så jag har aldrig behövt bekräfta annat än per mail =) Väntar dock idogt på mitt lösenord och så tillsammans med alla andra leaders.

Jag kan viderabefordra ditt meddelande till NAPPs kontaktperson för detta event du vidarebefordrar det till mig ^^
 
Jag har anmält mig i min stad. Dock som enda anmälda hittills förutom ledaren, så vi får väl se hur det går och om det blir något...hoppas dock, för jag ser verkligen fram emot detta evenemang, det ska bli kul.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.