Tjena! Jag är ledaren för photwalken i Göteborg och alla som vill är naturligtvis mycket mycket välkomna. Just nu väntar jag och alla andra ledare på inloggning till admin sidorna för att uppdatera med karta och info och troligtvis vill de fixa detta innan de lägger till mycket fler städer.
Anledningen till att det inte är så många städer från början är enkel. Scott skickade ut ett mail till de han kände i olika delar av världen och USA och frågade om vi ville hålla i en walk. Vill ni ha er stad med är det bara att anmäla sig! =)
Som sagt väntar jag på lösenord för att få upp informationen men tid och rutt är klar och är som följande så ni kan få veta =)
Start: 10:00
Samlingsplats: Lindholmen vid ett monument utanför Lindholmen Science Park, stombuss 16 går dit (Hpl. Lindholmen) och det finns gått om parkering. Även båt går över älven till Hpl. Lindholmen.
Slutmål: Café Villan vid Eriksberg
Vi kommer alltså gå utefter vattnet där det finns många fina fotomöjligheter för de flesta typer av fotografer. Mycket fin arkitektur, bra vy över GBG, många skulpturer och annat trevligt.
Just nu är det sex stycken anmälda och vi hoppas så klart på fler (ju fler destu roligare). Bästa fotot i GBG får som sagt en kopia av Scotts bok om Lightroom 2. Hoppas vi ses på walken ^^
Erik