Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
widescreen och bildred?
- Trådstartare snysop
- Start datum
snysop
Aktiv medlem
Funderar på denna, bra pris: http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=VSVX2025WM
thogr
Medlem
Jag vet inget om Viewsonic. Men Widescreen är
bra om man fotar i 3:2-format. Bilden täcker upp
mer av skärmen och du därför kan utnyttja pixlarna bättre. Istället för mycket svart uppe och nere blir det bara lite svart till höger och vänster. Själv köpte jag en DELL 24" 1920x1200. Det blev ett verkligen ett lyft.
bra om man fotar i 3:2-format. Bilden täcker upp
mer av skärmen och du därför kan utnyttja pixlarna bättre. Istället för mycket svart uppe och nere blir det bara lite svart till höger och vänster. Själv köpte jag en DELL 24" 1920x1200. Det blev ett verkligen ett lyft.
wennerstrom
Aktiv medlem
Jag har widescreen på min laptop som jag sitter mycket och fotoredigerar på, och jag stör mig egentligen mer på det än jag gillar det. Med facit i hand skulle jag gått på 4:3-format. Då tar jag iofs nästan bara stående bilder, och då är widescreen rent irriterande. I de fall jag ändå sitter med liggande bilder är det såklart grymt skönt att få undan alla verktyg ut på sidorna