Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Visningsfel
- Trådstartare Graylingman
- Start datum
Graylingman
Aktiv medlem
Fortfarande samma problem. Någon lösning på gång, eller?
Jag fixade en del med denna lista före helgen och då vart det bättre på min FF, men jag kommer ge mig på listan och trimma mer, tex lägga in inlägg/visningar i samma kolumn så den inte tar sådan plats.
Är all information förresten intressant? Trådstartarens namn tex? Senaste inläggsskrivares namn?
En flytande layout vore ju bra för de med breda skärmar, men hjälper ändå inte de med 1024x768 som då ändå skulle få samma problem som nu - så listan skall fixas hursomhelst.
Är all information förresten intressant? Trådstartarens namn tex? Senaste inläggsskrivares namn?
En flytande layout vore ju bra för de med breda skärmar, men hjälper ändå inte de med 1024x768 som då ändå skulle få samma problem som nu - så listan skall fixas hursomhelst.
Damocles
Aktiv medlem
En flytade design vore väldigt trevligt, Sätt det som en feature-request på listan och inte en fix.
Men en annan bugg borde nog vara #5, eller är det bara en begränsning i forum-programvaran månne? Vad gäller visningen i övrigt tycker jag den är ganska optimal med information. Tycker den information som ges är vettigt, speciellt när man som jag, faktiskt läser alla rubriker och alltid kör lista senast inlagda en gång om dagen.
Något jag har sett är att många sidor har olika bredd för annonskolumnen på framsida jämfört med forumen, som får gå ut bredare. Men det kanske är så många sidvisningar som försvinner för de stora annonserna för att det ska vara ett vettigt sätt här på fotosidan.
Sen kunde jag inte låta bli...
Men en annan bugg borde nog vara #5, eller är det bara en begränsning i forum-programvaran månne? Vad gäller visningen i övrigt tycker jag den är ganska optimal med information. Tycker den information som ges är vettigt, speciellt när man som jag, faktiskt läser alla rubriker och alltid kör lista senast inlagda en gång om dagen.
Något jag har sett är att många sidor har olika bredd för annonskolumnen på framsida jämfört med forumen, som får gå ut bredare. Men det kanske är så många sidvisningar som försvinner för de stora annonserna för att det ska vara ett vettigt sätt här på fotosidan.
Sen kunde jag inte låta bli...
Bilagor
Senast ändrad:
timofej
Aktiv medlem
Problemet är att man inte alls kan läsa forumet om man ökar textstorlek (se nedan). Som sagt, att öka fönsterbredden hjälper inte då endast högermarginalen (med annonserna) ökar. Man får ett stort tomt fält till höger helt enkelt.clindh skrev:
Bilagor