Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Visa visitkortet som du delar ut till dom du fotograferar
- Trådstartare hakanv
- Start datum
fhe
Aktiv medlem
Högst personligt men jag skulle nog valt +46 framför 0046 i telefonnumret. Vidare tycker jag att ett personligt visitkort (dvs ett med ett personnamn på) bör ha en mailadress som ser personlig ut (magnus istf info) så att man vet att man kommer till den som lämnade ut kortet när man mailar.MagnusC skrev:
Tacksam för alla tankar och åsikter.
Sen tycker jag kanske att det är bra om visitkort och hemsida pratar ungefär samma grafiska språk men det kanske är ett senare projekt.
MagnusC
Aktiv medlem
Hej Fredrik och tack för dina synpunkter. Velade huruvida jag skulle skriva 0046 eller +46 men jag håller med dig, tror +46 ser bättre ut.
Givetvis är det bra om hemsida och visitkort går i samma stil. Är ganska nöjd med logotypen (örnen) men är lite osäker på det övriga. Öppen för förslag. Tack!
Givetvis är det bra om hemsida och visitkort går i samma stil. Är ganska nöjd med logotypen (örnen) men är lite osäker på det övriga. Öppen för förslag. Tack!
Bilagor
mill
Aktiv medlem
MagnusC skrev:
Skulle det rentav vara bättre att ta bort texten på ovansidan enligt nedan?
Jag tycker faktiskt det är bättre om du iaf har kvar ditt namn så folk vet vem de ska fråga efter (känns tryggare). Jag hade personligen dock flyttat ner namnet lite från kanten.
"Photographer" på hörnerna kan du ta bort (snyggare utan).
PatrikAdolfsson
Aktiv medlem
MagnusC skrev:
Behåll bara mittbilden/loggan på denna sida och ha all kontaktinformation på andra sidan Snyggast tycker jag.
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
MagnusC skrev:
Helt klart denna med bara ditt namn över.
MVH Niclas, tycker så
MagnusC
Aktiv medlem
Intressant tanke det där med att ha två sidor på visitkortet: loggan på den ena och texten på motstående. Lekte själv med den tanken ett tag. Skulle möjligen behöva mer text om man valde den varianten.
Vad tycker ni om färgen, bra som den är, ljusare mörkare eller kanske tom vit men stiliserad örn i gråtoner?
Vad tycker ni om färgen, bra som den är, ljusare mörkare eller kanske tom vit men stiliserad örn i gråtoner?
PatrikAdolfsson
Aktiv medlem
Jag gillar färgen! Gillar bå¨de den ljusare och den mörkare .D
Du behöver inte så mycket text egentligen.
Förnamn Efternamn
ev titel
Telefon
Epost
webb
ev adress
Behövs inte mer
Du behöver inte så mycket text egentligen.
Förnamn Efternamn
ev titel
Telefon
Epost
webb
ev adress
Behövs inte mer
ArtbyRyman
Aktiv medlem
Denna använder jag idag. Gör mina egna på semiglossy lr matt, om än att det kan vara lite amatöriskt. Men har inte hittat någon som kan göra för ett bra pris. Och jag byter gärna 1-3 gånger om året. Folk man inte sett på länge frågar om man gjort nya för de tycker de är trevliga...
Det som jag tycker är mest avslöjande om de är "hemgjorda" är om man inte får dem skurna perfekt.
Det som jag tycker är mest avslöjande om de är "hemgjorda" är om man inte får dem skurna perfekt.
Bilagor
ArtbyRyman
Aktiv medlem
ArtbyRyman
Aktiv medlem
ArtbyRyman
Aktiv medlem
Godsmack
Aktiv medlem
mill skrev:
jag gillar grönt
Jag med. Hahah, klantjag glömde censurera andra bilden! Äh.. skit i det.
Photosession
Aktiv medlem
Godsmack
Aktiv medlem
Photosession skrev:
Här kommer ett förslag som jag kan tänka mig för egen del...
Snyggt!