Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Visa era Tavlor!

Produkter
(logga in för att koppla)
Grimmer skrev:
Tänker du rama in oljan med eller föredrar du dom "råa"?

Kul att du frågar magnus!
Jo det är så att de är tänkta att förbli "råa". Kanske är det bara för att de skapades i en sådan trend eller så är det för att mina målningar är av den karaktären som passar bäst utan ram. Svaret är inte givet. Tror inte dock inte att det blir en ram heller i framtiden.

Mina foton föredrar jag att rama in. Liksom för att avsluta det strikta uttrycket som verkligheten lätt tillför fotot..

Mvh Niclas,

Niclasfoto skrev:
Kul att du frågar magnus!
Jo det är så att de är tänkta att förbli "råa". Kanske är det bara för att de skapades i en sådan trend eller så är det för att mina målningar är av den karaktären som passar bäst utan ram. Svaret är inte givet. Tror inte dock inte att det blir en ram heller i framtiden.

Kunde just tro det. :)

Mina foton föredrar jag att rama in. Liksom för att avsluta det strikta uttrycket som verkligheten lätt tillför fotot..

Mvh Niclas,

Din kraftigt gula vägg kan fungera som bakgrund till de mörka tavlorna men din "husvägg" känns lite för "lätt", speciellt men en vit passepartout runt. Den behöver nog en mindre färgglad vägg för att göra sig bra tror jag.

Grimmer skrev:

Din kraftigt gula vägg kan fungera som bakgrund till de mörka tavlorna men din "husvägg" känns lite för "lätt", speciellt men en vit passepartout runt. Den behöver nog en mindre färgglad vägg för att göra sig bra tror jag.

Ja, du har helt rätt Magnus. Men det är ju också så att det fort blir lite provosoriskt såhär i studentlyan;)

Här har vi en närmare titt på en av mina egna favoriter.. från -01. Inspirerad av 11,sep och har titeln "Fragment" Ca 85x70cm. Akryl, krita och torrpastell.

Mvh Niclas,

Ps, jo jag vet att det inte är fotografi, men jag chansar att ingen kastar ut mig..

Bilagor

• målning01.jpgliiiten.jpg
    målning01.jpgliiiten.jpg
    45.5 KB · Visningar: 172
skitsnygg tavla!

eftersom du lägger in en tavla i ett foto forum så ska jag nu anmäla dig både i formumet och via polisen! räkna med feta förhör i tingsrätten!

ANNONS