Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Visa era Tavlor!
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Grimmer skrev:
Tänker du rama in oljan med eller föredrar du dom "råa"?
Kul att du frågar magnus!
Jo det är så att de är tänkta att förbli "råa". Kanske är det bara för att de skapades i en sådan trend eller så är det för att mina målningar är av den karaktären som passar bäst utan ram. Svaret är inte givet. Tror inte dock inte att det blir en ram heller i framtiden.
Mina foton föredrar jag att rama in. Liksom för att avsluta det strikta uttrycket som verkligheten lätt tillför fotot..
Mvh Niclas,
Grimmer
Aktiv medlem
Niclasfoto skrev:
Kul att du frågar magnus!
Jo det är så att de är tänkta att förbli "råa". Kanske är det bara för att de skapades i en sådan trend eller så är det för att mina målningar är av den karaktären som passar bäst utan ram. Svaret är inte givet. Tror inte dock inte att det blir en ram heller i framtiden.
Kunde just tro det.
Mina foton föredrar jag att rama in. Liksom för att avsluta det strikta uttrycket som verkligheten lätt tillför fotot..
Mvh Niclas,
Din kraftigt gula vägg kan fungera som bakgrund till de mörka tavlorna men din "husvägg" känns lite för "lätt", speciellt men en vit passepartout runt. Den behöver nog en mindre färgglad vägg för att göra sig bra tror jag.
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Grimmer skrev:
Din kraftigt gula vägg kan fungera som bakgrund till de mörka tavlorna men din "husvägg" känns lite för "lätt", speciellt men en vit passepartout runt. Den behöver nog en mindre färgglad vägg för att göra sig bra tror jag.
Ja, du har helt rätt Magnus. Men det är ju också så att det fort blir lite provosoriskt såhär i studentlyan
Här har vi en närmare titt på en av mina egna favoriter.. från -01. Inspirerad av 11,sep och har titeln "Fragment" Ca 85x70cm. Akryl, krita och torrpastell.
Mvh Niclas,
Ps, jo jag vet att det inte är fotografi, men jag chansar att ingen kastar ut mig..
Bilagor
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Klump i halsen!!!
Söker skydd i tapeten bakom målningen, men hyshshsh inte säg det till ngn!!
Ps, Tack!
Söker skydd i tapeten bakom målningen, men hyshshsh inte säg det till ngn!!
Ps, Tack!