Annons

Visa dina konstnärliga naturbilder

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Stanna upp!!

Midhrafn skrev:
Ibland måste man ta en paus som för att kalibrera sig själv. Vad passar bättre än att sitta vid fönstret mot sjön en skön kväll med en god whisky och helt utan krav och ambitioner.
Det är inte whiskyn som har tagit det här kortet då? ;o))) Oavsett vem eller vad som tagit kortet så är resultatet läckert! :eek:)
 
Ha ha ha närå jag dricker måttligt om whisky åker med i väskan på foto och fisketurer. Har dock plåtat en del på fyllan, senast igårkvälll på minigolf/vm fest med jobbet. Rekommenderas faktiskt men se upp på krogar och sån't så inte grejorna försvinner eller blir förstöra i nå't groll.
Kul att min bild gillas. Ska försöka stanna upp och ta mig tid lite oftare. Just nu så sitter jag hemma och är sjuk, ICKE bakfull.
 
Sans skrev:
Ohhh, jag bara älskar pastellfärger och den här var helt underbar! *ser fånigt lycklig ut* :eek:)

Tack Susanne, här kommer en "bara" för dig ;)

Hälsningar / Peter
 

Bilagor

  • mt9k1529-web-small.jpg
    mt9k1529-web-small.jpg
    32.9 KB · Visningar: 389
Hundkex. Lite synd med skalan och kompressionen som krävs för att ladda upp bilden här, men den finns även i mitt naturalbum.
 

Bilagor

  • 37o2.jpg
    37o2.jpg
    69 KB · Visningar: 336
Tack Janne.

Och tack för upplysningen att man nu kan ladda upp 100kb, det har jag missat. Levde kvar på 50 kb-nivån...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.