Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vill köpa 50/1,4
- Trådstartare Björn F
- Start datum
photonicdelousions
Aktiv medlem
Björn F skrev:
Objektivet verkar omöjligt att få tag på. Cyberphoto prel. v17, Kameradoktorn likaså. Vill inte vänta så länge och undrar om det är någon som vet var jag kan köpa det. Gärna i Stockholmsområdet om det är begagnat (har kollat blocket...). Tips?
Mvh Björn
Känner igen det där... jag fick hem mitt förra veckan. Tyvärr blev jag tvungen att ta det till ebay och där lyckades jag efter många omgångar vinna ett från Tyskland i nyskick .. prislappen tja 3000 med frakt för mig var det värt det. Ser nu att det finns ett par till på Ebay som du bör kunna vinna runt 2500-3000 med frakt! Kolla bara så att personen har nära 100% positivt med en hel del affärer bakom sig!
Tyvärr är det annars bara att vänta på att de börjar strömma till, men jag tror att väntan kan bli lång! Samt att priset lär ligga högt ett bra tag till på begmarknaden!
Björn F
Medlem
Re: Re: Vill köpa 50/1,4
Tack för tipset! Är dock inte så sugen att handla via Ebay men det är värt att kolla närmare på.
/Björn
photonicdelousions skrev:
Känner igen det där... jag fick hem mitt förra veckan. Tyvärr blev jag tvungen att ta det till ebay och där lyckades jag efter många omgångar vinna ett från Tyskland i nyskick .. prislappen tja 3000 med frakt för mig var det värt det. Ser nu att det finns ett par till på Ebay som du bör kunna vinna runt 2500-3000 med frakt! Kolla bara så att personen har nära 100% positivt med en hel del affärer bakom sig!
Tyvärr är det annars bara att vänta på att de börjar strömma till, men jag tror att väntan kan bli lång! Samt att priset lär ligga högt ett bra tag till på begmarknaden!
Tack för tipset! Är dock inte så sugen att handla via Ebay men det är värt att kolla närmare på.
/Björn
mange78
Aktiv medlem
Har du kollat Hegethorns foto:
www.hegethorns.se
Har hänt att dom haft i lager när andra haft slut. Du får dock ringa dom för lagersaldo.
www.hegethorns.se
Har hänt att dom haft i lager när andra haft slut. Du får dock ringa dom för lagersaldo.
nikitin
Aktiv medlem
mange78
Aktiv medlem
Vill inte vara taskig nu men... Såg att Zebramedia (www.zebramedia.com) också har det i lager, dock 400 spänn billigare än Fotoquick...
Björn F
Medlem
mange78 skrev:
Vill inte vara taskig nu men... Såg att Zebramedia (www.zebramedia.com) också har det i lager, dock 400 spänn billigare än Fotoquick...
Det där var väl onödigt Magnus... ;-) Informationen glädjer förhoppningsvis någon annan.
Tack för tipset i alla fall.
/Björn
911RS
Aktiv medlem
Jag går förbi Schönersfoto varje dag och jag tyckte nog att det låg ett sådant i deras förnster i förra veckan, begagnat dock men ändå.
TimoKauristo
Ny medlem
Känner du någon i usa?
50 / 1.4 finns på Beach camera för
309 USD - 25 USD mail in rebate,
..284 USD plus frakt (2142 sek + frakt)
http://www.beachcamera.com/shop/product.aspx?sku=CN5014USM
50 / 1.4 finns på Beach camera för
309 USD - 25 USD mail in rebate,
..284 USD plus frakt (2142 sek + frakt)
http://www.beachcamera.com/shop/product.aspx?sku=CN5014USM