Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vill köpa 50/1,4

Produkter
(logga in för att koppla)

Björn F

Medlem
Objektivet verkar omöjligt att få tag på. Cyberphoto prel. v17, Kameradoktorn likaså. Vill inte vänta så länge och undrar om det är någon som vet var jag kan köpa det. Gärna i Stockholmsområdet om det är begagnat (har kollat blocket...). Tips?

Mvh Björn

Björn F skrev:
Objektivet verkar omöjligt att få tag på. Cyberphoto prel. v17, Kameradoktorn likaså. Vill inte vänta så länge och undrar om det är någon som vet var jag kan köpa det. Gärna i Stockholmsområdet om det är begagnat (har kollat blocket...). Tips?

Mvh Björn

Känner igen det där... jag fick hem mitt förra veckan. Tyvärr blev jag tvungen att ta det till ebay och där lyckades jag efter många omgångar vinna ett från Tyskland i nyskick .. prislappen tja 3000 med frakt för mig var det värt det. Ser nu att det finns ett par till på Ebay som du bör kunna vinna runt 2500-3000 med frakt! Kolla bara så att personen har nära 100% positivt med en hel del affärer bakom sig!

Tyvärr är det annars bara att vänta på att de börjar strömma till, men jag tror att väntan kan bli lång! Samt att priset lär ligga högt ett bra tag till på begmarknaden!

Re: Re: Vill köpa 50/1,4

photonicdelousions skrev:
Känner igen det där... jag fick hem mitt förra veckan. Tyvärr blev jag tvungen att ta det till ebay och där lyckades jag efter många omgångar vinna ett från Tyskland i nyskick .. prislappen tja 3000 med frakt för mig var det värt det. Ser nu att det finns ett par till på Ebay som du bör kunna vinna runt 2500-3000 med frakt! Kolla bara så att personen har nära 100% positivt med en hel del affärer bakom sig!

Tyvärr är det annars bara att vänta på att de börjar strömma till, men jag tror att väntan kan bli lång! Samt att priset lär ligga högt ett bra tag till på begmarknaden!

Tack för tipset! Är dock inte så sugen att handla via Ebay men det är värt att kolla närmare på.

/Björn

Ringde till Hegethorns men det fanns inte inne. Ringde till Fotoquick Focus Gårda och YES!

Tack för alla svar! Med hjälp av forumet tog det mig några timmar att lösa - mäktigt.

Mvh Björn

Zebramedia hävdar även att man har EF-S 17-55/2,8 IS i lager, vilket inte kan vara möjligt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar