Annika.N
Aktiv medlem
för NIKONs verkstad i Stockholm. Lämnade in min D50 v 32 för lagning av blixten. Efter ca 11/2 vecka kom den tillbaka. Blixten var lagad men glaset var ej bytt. Antagligen hade de inte läst följesedeln ordentligt. Skickade tillbaka kameran. Efter ytterligare ca 2 veckor hade vi inget hört. Killen på expert ringde och svaret var att kameran var skickad till Tyskland för byte av blixtglaset. Tiden gick och ingen kamera på gång. Nästa bud var att det var beställt delar från Tyskland och att de väntade på dom.
Nu började mitt tålamod att tryta. I förra veckan sa dom att kameran skulle tas med expressfart. Vad det nu innebär??? Och att kameran skulle vara i expertbutiken senast som idag ons 13/9 v.37. Det har fortfarande inte kommit någon kamera. Pratat med Nikon idag. Den ligger i deras externa verkstad utanför Stockholm och skall först skickas till Nikon för vidare transport till Kinna där jag bor. Jag vågar inte tro på det. Nästa kamera är ingen NIKON det kan jag lova./Annika.N
Nu började mitt tålamod att tryta. I förra veckan sa dom att kameran skulle tas med expressfart. Vad det nu innebär??? Och att kameran skulle vara i expertbutiken senast som idag ons 13/9 v.37. Det har fortfarande inte kommit någon kamera. Pratat med Nikon idag. Den ligger i deras externa verkstad utanför Stockholm och skall först skickas till Nikon för vidare transport till Kinna där jag bor. Jag vågar inte tro på det. Nästa kamera är ingen NIKON det kan jag lova./Annika.N