Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vill ha mindre proffskamera?

Produkter
(logga in för att koppla)

rikitikitavi

Aktiv medlem
Söker en bra robust kamera för resor. Har fotograferat med Eos 1 och eos 30d. Men söker nu en lite mindre kamera med liknande prestanda som inte väger 1 ton hehe.Vart lite sugen på nikon f100, men har mycket canon prylar och tänkte att det kanske fanns någon motsvarande canon modell som är bra?
Alla råd uppskattas:)
Mvh Martin.

Ps...analog kamera önskas denna gång.

Han syftar på din särskrivning, det var även den som fick mig att titta in på denna tråden xD

/Skum tomte ;)

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=100606

Omedvetet så tolkar man ett slrvit felsstavatt meddelande sm mindre viktigt.
Om avsändaren gör sig omaket att skriva på ett lättläst och välformulerat sätt, kommer helt säkert meddelandet att läsas av flera, med flera svar som följd.
text med enbart gemener som saknar kommatering eller punkter orkar man inte ens läsa mer än en rad.
Hoppas Du inte tagit illa upp av min lilla lustighet på Din bekostnad !

Omedvetet så tolkar man ett slrvit felsstavatt meddelande sm mindre viktigt.
Om avsändaren gör sig omaket att skriva på ett lättläst och välformulerat sätt, kommer helt säkert meddelandet att läsas av flera, med flera svar som följd.
text med enbart gemener som saknar kommatering eller punkter orkar man inte ens läsa mer än en rad.
Hoppas Du inte tagit illa upp av min lilla lustighet på Din bekostnad !

haha inte alls. Om jag är slarvig så får jag skylla mig själv om det skulle sålla bort eventuella svar:p Mer förvånad över att du bemödar dig att svara i en tråd du anser slarvig hehe.
Min slarvighet kommer sig nog av ganska flitigt skrivande och tidsbrist, ibland starffar det sig nog. Men gillar att få saker gjort snabbt ibland.
/martin.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto