Annons

vilket teleobjektiv för djurfotografering?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ett alldeles utmärkt objektiv för sitt pris. Hade ett länge som tyvärr blev stulet. Har också vänner som använder det. Nu kommer förmodligen vissa "experter" att prata om att detta är ett "kitobjektiv" etc etc men bry dig inte om det. De har förmodligen aldrig använt det själva. Dessutom tror jag att fler kommer att rekommendera det. Lycka till med djurfotot.

MVH Anders

Ett alldeles utmärkt objektiv för sitt pris. Hade ett länge som tyvärr blev stulet. Har också vänner som använder det. Nu kommer förmodligen vissa "experter" att prata om att detta är ett "kitobjektiv" etc etc men bry dig inte om det. De har förmodligen aldrig använt det själva. Dessutom tror jag att fler kommer att rekommendera det. Lycka till med djurfotot.

MVH Anders

Tack så mycket =).

ja det är en kit objektiv men långt ifrån ett dåligt sådant för prislappen som sitter på den.

Men jag skulle också vilja slå ett slag för alla beg objektiv du kan få för runt 3k på tex ebay eller amazon !

ja det är en kit objektiv men långt ifrån ett dåligt sådant för prislappen som sitter på den.

Men jag skulle också vilja slå ett slag för alla beg objektiv du kan få för runt 3k på tex ebay eller amazon !

Jag behöver det ganska snart så kan tyvärr inte vänta på en leverans från e-bay osv. och som jag skrev så är 3000:- på tok för dyrt för mig tyvärr.
Finns en som har just ett sådant jag länkat som säljs på blocket men hon vill inte ha mindre än 1000:- för det och det känns lite mkt när det inte är så mkt dyrare helt nytt..

Jag tycker att pixel-peeper.com är en vettig site där man kan se exempel på bilder tagna med olika objektiv. 55-250'an finna med där och jag håller med om att det ser riktigt bra ut för prisklassen.

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Hej. Hvorfor ikke kigge på brugt canon 70 - 300 is . Prisen er inden for dit område . mvh Xindak
Ps : jeg er dansk , men følger denne side

Jag fotar mest djur, och det blir då djur som är ganska långt bort, och jag har tänkt köpa ett teleobjektiv, men vilket är bäst?
kan säga redan nu att 3000:- är på tok för dyrt för mig då jag har en väldigt tight budget tyvärr.
Funderar på detta: http://www.proshop.se/Kameraobjekti...risjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
är det bra? dåligt?

Åk direkt och köp detta objektiv. Jag har ett sådant och jag lovar att du kommer att bli jättenöjd.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar