Annons

Vilket makroobjektiv ska jag välja?

Produkter
(logga in för att koppla)
Intressant program, lägger det i favoritlistan om jag skulle få ett ryck och bli mer seriös makrofotograf...
 
Vet någon vart man kan få tag på helicon focus 4,03? Man kan ju bara få tag på dom nya versionerna.
 
Re: Re: TOPPEN!

Robin Gyllander skrev:
Tråkiga är att det inte går att tanka hem.

Du menar att man måste betala för programmet? Man kunde visst välja att betala för att ha programmet ett år, eller att betala för använda programmet med uppdateringar för obegränsad tid, vilket förstås är dyrare.
 
Re: Re: Re: TOPPEN!

Mandrake skrev:
Du menar att man måste betala för programmet? Man kunde visst välja att betala för att ha programmet ett år, eller att betala för använda programmet med uppdateringar för obegränsad tid, vilket förstås är dyrare.

Det skulle var bra om det fanns en version som typ inta fanns några inställningar på som var gratis.
 
Jag hittade en gammal version och det som är så kul med dom är att vattenstämpeln är i ett hörn så gör man bilden större med vita kanter och croppar bort de vita kanterna och man har ingen ecklig text längre.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.