Annons

Vilket bildbehandlingsprogram ska jag använda?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ett rackarns trevligt litet program med (om än något förenklade) basfunktioner är ju Picasa

Visst, programmet kanske främst är fantastiskt (ja - hur bra som helst!) på att sortera och visa bilder, men de förrändringar jag mest gör på mina bilder (färg, kontrast & beskärning) före dom åker upp på webben för släkt och vänner att se funkar ofta bra nog!

Pris? Gratis!
 
Nu är vi uppe i tre-fyra gratisprogram och några billiga alternativ till Photoshop. Dessutom har vi hunnit med pajkastning, beskrivningar av varandras intelligens, diskussion av Zlatans lön, och ett otal anledningar till att inte betala.

Allt det på bara fem sidor! Effektivt!
 
RickardForsberg skrev:
Om kopierning vore att stjäla bordre det väl heta stöld och inte kopiering eller? Det kan ju knappast vara stöld om produkten finns kvar?

Då är det fritt fram att "kopiera" dina bilder och använda dom?

Jag menar...du har ju din bild kvar...;-)

Nää, här på fs snackas det mycket om piratkopiering, men så fort det är på andra hållet...när det gäller ERA bilder...då...då jävlar är det olagligt och det ska skickas fakturor.
 
Kakelgasten skrev:
Då är det fritt fram att "kopiera" dina bilder och använda dom?

Jag menar...du har ju din bild kvar...;-)

Nää, här på fs snackas det mycket om piratkopiering, men så fort det är på andra hållet...när det gäller ERA bilder...då...då jävlar är det olagligt och det ska skickas fakturor.

Mitt i prick!!!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.