rumpnissee
Aktiv medlem
kan jag använda ett tamron 9O/2.8 objektiv till min d4O med 52mm i diameter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kan jag använda ett tamron 9O/2.8 objektiv till min d4O med 52mm i diameter?
eller ett urval av objektiv med inbyggd motor:
http://www.cyberphoto.se/?http://ww...9&sortera=tillverkare&prislistan=0&showmoms=0
Pers0nligen tycker jag att det ser r0ligare ut 0m man använder n0ll0r i stället för b0kstaven o!
Att köpa ett nytt objektiv tycker jag är ett mycket smartare val av dig, mycket bättre än att byta kamera
Lycka till med alla nya foton!
Du skall veta att D40 inte är en så dålig kamera. Min dotter har en sådan och hon tar magisk fina bilder...precis om du (var inne på din blogg).
Visst är det kul att titta sig runt och få fakta, synpunkter och drömma.
Jag vill tipsa dej om två siter:
www.kenrockwell.com
en snubbe i USA som testar alla Nikongrejor och älskar D40...trots han har alla andra... Han kan också tipsa om optik!!!
www.dpreview.com
Test av alla kameror.
Lycka till med din D40...
Lars
+1
Modellerna heter D40, D5000 osv osv. De har aldrig hetat D4o eller D5ooo. Det är direkta faktafel....
För att hålla sig till ämnet skulle jag anse att D90 just nu är riktigt bra "bang for the buck", MediaMarkt sålde denna kamera med VR-optik för runt 8000kr för inte så länge sedan.
Du måste mena D9o ? Den är grym!
extra tack till dig för komplimangen och bra länkar och fakta!
jag ska fortsätta se mig omkring, och få min d40 att va den bästa i världen.
Jag vill tipsa dej om två siter:
www.kenrockwell.com
en snubbe i USA som testar alla Nikongrejor och älskar D40...trots han har alla andra... Han kan också tipsa om optik!!!
www.dpreview.com
Test av alla kameror.
Lycka till med din D40...
Lars
Du måste mena D9o ? Den är grym!
Nä fan, jag tror att han menar "Denitti"
/K
Och du Julia, - fortsätt att vara frågvis här på fotosidan med den härligt positiva attityd du har. Vi är flera här som kan använda dej som förebild på det området. Mycket uppiggande!
Lycka till!
/K