korthoga
Avslutat medlemskap
Jag vet att frågan kommit upp hur många gånger som helst. Men jag kan bara inte bestämma mig. Är ute efter en digitalkamera som lagrar "fyllebilderna" på bästa sätt. Är trött att ta med mig systemkameran varje gång det är fest. Den är klumpig och svår att ta bilder med efter några öl. Plus att det är jobbigt att scanna in alla bilder och skicka vännerna efter festerna. Därför ska jag investera i en relativt billig men bra digitalkamera.
Den ska vara liten så att den är lätt att ha med sig överallt. Den ska klara av att ta "fyllebilderna" utan oskärpa.
Har främst kollat på två kameror i cirka 4500 kronors klassen.
Casio Exilim EX-M2
Canon Digital IXUS V2
Vilken av de här kamerorna hade ni valt och varför hade ni valt just den? Jag har så svårt att bestämma mig, mp3-spelare eller inte mp3-spelare. Miniliten utan några direkta inställningsmöjligheter eller lite större och mer inställningsmöjligheter men sämre zoom... Kanske har ni någon annan digitalkamera i ungefär samma prisklass att rekomendera mig?
Hade blivit tacksam för svar. Ska nämnligen iväg till en vän nästa helg som bor en bra bit iväg och då vill jag ha min digitalkamera till mitt förfogande.
Och förlåt att jag ställer just den frågan alla andra ställer.
Den ska vara liten så att den är lätt att ha med sig överallt. Den ska klara av att ta "fyllebilderna" utan oskärpa.
Har främst kollat på två kameror i cirka 4500 kronors klassen.
Casio Exilim EX-M2
Canon Digital IXUS V2
Vilken av de här kamerorna hade ni valt och varför hade ni valt just den? Jag har så svårt att bestämma mig, mp3-spelare eller inte mp3-spelare. Miniliten utan några direkta inställningsmöjligheter eller lite större och mer inställningsmöjligheter men sämre zoom... Kanske har ni någon annan digitalkamera i ungefär samma prisklass att rekomendera mig?
Hade blivit tacksam för svar. Ska nämnligen iväg till en vän nästa helg som bor en bra bit iväg och då vill jag ha min digitalkamera till mitt förfogande.
Och förlåt att jag ställer just den frågan alla andra ställer.